Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 546168

Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske


Vujičić, Lidija; Rusijan-Ljuština, Vesna
Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske // IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings / Bunčić, Veselin (ur.).
Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012. str. 84-90 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske
(Preschool teacher – a researched of one’s own practice in the institution of early and preschool education : Croatian experiences)

Autori
Vujičić, Lidija ; Rusijan-Ljuština, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings / Bunčić, Veselin - Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012, 84-90

ISBN
978-86-87983-18-2

Skup
International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizons in Education, Culture and Sports" (4 ; 2011)

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 13.-14. 05.2011

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cjeloživotno učenje ; istraživanje ; odgajatelj ; refleksivna praksa ; stručno usavršavanje
(Lifelong learning ; research ; preschool teacher ; reflexive practice ; professional development)

Sažetak
Autorice zastupaju tezu o potrebi drugačijega pristupa stručnom usavršavanju odgajatelja - usmjerenog na izravno istraživanje i mijenjanje osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja. O stručnom usavršavanju odgajatelja promišljaju kao o strategiji u procesu mijenjanja kulture odgojno-obrazovne ustanove. Iz tih razloga vizija cjeloživotnog učenja i kontinuiranog profesionalnog razvoja zahtijeva odgajatelja koji će znati kritički razmišljati, koji je osposobljen za refleksiju i evaluaciju, koji zna potražiti ili osigurati preduvjete za razvoj i učenje svakog pojedinog djeteta. O odgajatelju se promišlja, prije svega, kao inicijatoru promjena, pokretaču za učenje, koji se brine za svoj osobni i profesionalni razvoj i koji je dio organizacije koja se razvija i uči, a o refleksiji kao značajnoj karakteristici njegova profesionalnog razvoja. Na taj način refleksivnu praksu povezujemo uz pojam cjeloživotnog učenja kao proces kontinuiranog osobnog usavršavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Jasna Krstović, )
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Dubravka Maleš, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Rijeci

Autor s matičnim brojem:
Lidija Vujičić, (224251)