Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija (CROSBI ID 580011)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Močinić, Snježana ; Močinić, Andrea Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija // International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity" Ohrid, Sjeverna Makedonija, 22.09.2011-24.09.2011

Podaci o odgovornosti

Močinić, Snježana ; Močinić, Andrea

hrvatski

Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija

Obrazovanje učitelja mora biti dinamičan i otvoren sustav koji uključuje kompetentnost, refleksiju, orijentiranost na teoriju, suradništvo, odgovornost i razvoj sposobnosti i stavova učitelja u svim domenama učiteljske profesije. Postati kompetentan učitelj zahtjeva sinergijsku integraciju znanja, sposobnosti i djelovanja, čemu u velikoj mjeri doprinosi kvalitetno planirana i ostvarena stručno-pedagoška praksa kao važan segment obrazovanja budućih učitelja. Dobro organizirano praktično osposobljavanje pretpostavlja partnerstvo fakulteta i škola-vježbaonica, suradnju s primjereno osposobljenim učiteljima-mentorima, kvalitetnu pripremu studenata za rad s učenicima u osnovnoj školi te analizu njihovih iskustava na osnovu stečenih teorijskih spoznaja. Integracija teoretskog i praktičnog udjela u programima inicijalnog obrazovanja neizostavna je u procesu razvoja ključnih učiteljskih kompetencija.

stručno-pedagoška praksa; učiteljske kompetencije; refleksija; inicijalno obrazovanje učitelja; škole-vježbaonice; učitelj-mentor; voditelj prakse; studenti; dnevnik prakse

nije evidentirano

engleski

Vocational pedagogic practice and development of teacher competences

nije evidentirano

professional-pedagogical practice; teacher competences; reflection; initial teachers' education; school-training centers; teacher - mentor; practice supervisor; students; practice journal

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"

predavanje

22.09.2011-24.09.2011

Ohrid, Sjeverna Makedonija

Povezanost rada

Pedagogija