Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija (CROSBI ID 580011)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Močinić, Snježana ; Močinić, Andrea
hrvatski
Stručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija
Obrazovanje učitelja mora biti dinamičan i otvoren sustav koji uključuje kompetentnost, refleksiju, orijentiranost na teoriju, suradništvo, odgovornost i razvoj sposobnosti i stavova učitelja u svim domenama učiteljske profesije. Postati kompetentan učitelj zahtjeva sinergijsku integraciju znanja, sposobnosti i djelovanja, čemu u velikoj mjeri doprinosi kvalitetno planirana i ostvarena stručno-pedagoška praksa kao važan segment obrazovanja budućih učitelja. Dobro organizirano praktično osposobljavanje pretpostavlja partnerstvo fakulteta i škola-vježbaonica, suradnju s primjereno osposobljenim učiteljima-mentorima, kvalitetnu pripremu studenata za rad s učenicima u osnovnoj školi te analizu njihovih iskustava na osnovu stečenih teorijskih spoznaja. Integracija teoretskog i praktičnog udjela u programima inicijalnog obrazovanja neizostavna je u procesu razvoja ključnih učiteljskih kompetencija.
stručno-pedagoška praksa; učiteljske kompetencije; refleksija; inicijalno obrazovanje učitelja; škole-vježbaonice; učitelj-mentor; voditelj prakse; studenti; dnevnik prakse
nije evidentirano
engleski
Vocational pedagogic practice and development of teacher competences
nije evidentirano
professional-pedagogical practice; teacher competences; reflection; initial teachers' education; school-training centers; teacher - mentor; practice supervisor; students; practice journal
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
predavanje
22.09.2011-24.09.2011
Ohrid, Sjeverna Makedonija