Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 579986)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Močinić Snježana Strategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi // Monografija međunarodnog znanstvenog skupa "Suvremene strategije učenja i poučavanja" II. dio / Kadum Vladimir (ur.). Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 899-907

Podaci o odgovornosti

Močinić Snježana

hrvatski

Strategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi

Zahtjevi za promjenama u nastavi na svim obrazovnim razinama normalna su posljedica naglog tehnološkog razvoja i današnje dinamične i složene stvarnosti. Za poboljšanje obrazovnih postignuća i profesionalno osposobljavanje studenata na sveučilišnim studijima, nužna je primjena alternativnih metoda i postupaka poučavanja, kombiniranih u splet originalnih strategija koje promoviraju aktivno učenje. Iz ovog istraživanja proizlazi da je metoda usmenog izlaganja dominantna na studijima ispitanika, ali uz dosta često korištenje vođenog razgovora i diskusije što ukazuje na postepenu reorganizaciju visokoškolske nastave. Dobiveni rezultati ne pokazuju uvijek spremnost studenata na intelektualno i emocionalno uključivanje u proces učenja i preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje.

visokoškolska nastava ; nastavnik ; student ; strategije ; metode i postupci poučavanja ; aktivno učenje i poučavanje ; ishodi učenja ; stjecanje sposobnosti i vještina

nije evidentirano

engleski

Active teaching strategies in higher education

nije evidentirano

Higher Education ; Teacher ; Student ; Teaching Strategies ; Methods and Procedures ; Active Learning and Teaching ; Learning Outcomes ; Acquisition of Skills and Abilities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

899-907.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Monografija međunarodnog znanstvenog skupa "Suvremene strategije učenja i poučavanja" II. dio

Kadum Vladimir

Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-34-4

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup ''Dvanaesti dani Mate Demarina''

ostalo

14.04.2011-15.04.2011

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija