Blended-learning Approach in Development of Listening and Speaking Skills in English Language Teaching (CROSBI ID 368253)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Guangying, Cui
Medved Krajnović, Marta ; Seljan, Sanja
engleski
Blended-learning Approach in Development of Listening and Speaking Skills in English Language Teaching
Zahvaljujući ubrzanom razvoju moderne informacijske tehnologije, osobito tehnologije računalnih mreža, mješovito učenje, koje se temelji na konstruktivističkoj i sociokulturalnoj teoriji učenja, kognitivnoj teoriji kao i teoriji autonomije učenika, posljednjih godina postaje sve popularnije u području obrazovanja. Pristup mješovitog učenja koji sjedinjava prednosti online učenja i učenja u razredu, često je učinkovit u pokretanju inicijative učitelja kao i učenika te poticanju autonomije učenika. U disertaciji se prikazuje longitudinalno istraživanje primjene mješovitog pristupa u sveučilišnoj nastavi engleskoga kao stranoga jezika kako bi se ukazalo na mogućnosti integracije mrežnog interaktivnog učenja i tradicionalnih oblika poučavanja stranoga jezika, a u svrhu poboljšanja akademskog uspjeha i osobnog razvoja učenika. Predstavlja se novi autonomni sustav učenja - New Era Interactive English (NEIE) i raspravlja se o značajkama mješovitog učenja, njegovim prednostima i manama u različitim obrazovim kontekstima. U istraživanje je uključeno 59 studenata Fakulteta znanosti i tehnologije u Huazhongu (Huazhong University of Science and Technology -HUST) kao eksperimentalna skupina i 59 studenata Kineziološkog instituta u Wuhanu (Wuhan Institute of Physical Education - WIPE) kao kontrolna skupina. Tijekom dvije godine praćeni su i statistički analizirani rezultati ispitanka na četiri testa slušanja i govorenja na engleskom kao stranom jeziku. Putem upitnika, intervjua, studentskog portfolija i observacija nastavnika praćen je i učinak mještovitog pristupa na osobnih razvoj ispitanika te stav prema aktivnostima mješovitog učenja. Rezultati ovog istraživanja ukazuju na razlike u usvojenosti znanja i vještina između dviju skiupina, kao i na motivaciju i samopouzdanje/autonomiju pri učenju engleskoga kao stranoga jezika. Ukazuje se i na mogućnost boljeg razvoja vještina kritičkog mišljenja i socijalnih vještina.
e-language learning; blended learning; speakind and listening skills; research; statistical analysis
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
252
26.01.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb