Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Blended-learning Approach in Development of Listening and Speaking Skills in English Language Teaching (CROSBI ID 368253)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Guangying, Cui Blended-learning Approach in Development of Listening and Speaking Skills in English Language Teaching / Medved Krajnović, Marta ; Seljan, Sanja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Guangying, Cui

Medved Krajnović, Marta ; Seljan, Sanja

engleski

Blended-learning Approach in Development of Listening and Speaking Skills in English Language Teaching

Zahvaljujući ubrzanom razvoju moderne informacijske tehnologije, osobito tehnologije računalnih mreža, mješovito učenje, koje se temelji na konstruktivističkoj i sociokulturalnoj teoriji učenja, kognitivnoj teoriji kao i teoriji autonomije učenika, posljednjih godina postaje sve popularnije u području obrazovanja. Pristup mješovitog učenja koji sjedinjava prednosti online učenja i učenja u razredu, često je učinkovit u pokretanju inicijative učitelja kao i učenika te poticanju autonomije učenika. U disertaciji se prikazuje longitudinalno istraživanje primjene mješovitog pristupa u sveučilišnoj nastavi engleskoga kao stranoga jezika kako bi se ukazalo na mogućnosti integracije mrežnog interaktivnog učenja i tradicionalnih oblika poučavanja stranoga jezika, a u svrhu poboljšanja akademskog uspjeha i osobnog razvoja učenika. Predstavlja se novi autonomni sustav učenja - New Era Interactive English (NEIE) i raspravlja se o značajkama mješovitog učenja, njegovim prednostima i manama u različitim obrazovim kontekstima. U istraživanje je uključeno 59 studenata Fakulteta znanosti i tehnologije u Huazhongu (Huazhong University of Science and Technology -HUST) kao eksperimentalna skupina i 59 studenata Kineziološkog instituta u Wuhanu (Wuhan Institute of Physical Education - WIPE) kao kontrolna skupina. Tijekom dvije godine praćeni su i statistički analizirani rezultati ispitanka na četiri testa slušanja i govorenja na engleskom kao stranom jeziku. Putem upitnika, intervjua, studentskog portfolija i observacija nastavnika praćen je i učinak mještovitog pristupa na osobnih razvoj ispitanika te stav prema aktivnostima mješovitog učenja. Rezultati ovog istraživanja ukazuju na razlike u usvojenosti znanja i vještina između dviju skiupina, kao i na motivaciju i samopouzdanje/autonomiju pri učenju engleskoga kao stranoga jezika. Ukazuje se i na mogućnost boljeg razvoja vještina kritičkog mišljenja i socijalnih vještina.

e-language learning; blended learning; speakind and listening skills; research; statistical analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

252

26.01.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija