Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskog/materinskog jezika (CROSBI ID 579889)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Erdeljac, Vlasta ; Franc, Vendi Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskog/materinskog jezika // Peti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu ; ECNSI, 2011. str. 29-x

Podaci o odgovornosti

Erdeljac, Vlasta ; Franc, Vendi

hrvatski

Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskog/materinskog jezika

Ovaj rad bavi se znanstveno-istraživačkim i iskustveno utemeljenim razlozima zašto je problem disleksije važno uvesti u redovite programe edukacije nastavnika.

disleksija; rano učenje materinskog jezika

nije evidentirano

engleski

The problem of dyslexia in curriculum of early croatian/mother tongue language learning

nije evidentirano

dyslexia; early mother tongue language learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

29-x.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika

Bežen, Ante ; Majhut, Berislav

Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu ; ECNSI

978-953-7210-42-7

Podaci o skupu

Peti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika

predavanje

10.11.2011-11.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija