Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika (CROSBI ID 579726)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij : Rano učenje i poučavanje stranih jezika (RUIPS-J2011) Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011-12.11.2011

Podaci o odgovornosti

Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka

hrvatski

Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika

Europska višejezičnost i rano učenje stranih jezika Višejezičnost građana Europe kao obrazovni cilj već je neko vrijeme u središtu pozornosti donositelja političkih odluka Europske unije. Pritom se pod višejezičnošću razumijeva poznavanje materinskog jezika i još dva živa strana jezika. Važnost takve „europske“ višejezičnosti i potrebu njena razvoja Europska unija ističe u svojim dokumentima osobito s obzirom na ulogu višejezičnosti u procesima europskih integracija. Jedno od ključnih područja razvoja europske višejezičnosti odnosi se na rano učenje stranih jezika, jer ono stvara osnovu za cjeloživotni proces učenja stranih jezika. Bitni glotodidaktički i metodički aspekti u tom su kontekstu: redoslijed stranih jezika u sklopu ranog učenja stranih jezika, trajanje učenja stranih jezika, diferencijacija pri određivanju kompetencijskih razina u pojedinim jezičnim vještinama, uloga interkulturalne kompetencije, uloga prvog stranog jezika, značenje engleskoga kao jezika globalne komunikacije za koncept europske višejezičnosti te plan učenja jezika na školama. Rad se oslanja na znanstvenu diskusiju njemačkog govornog područja, pri čemu postaju vidljivi prijepori glede glotodidaktičke i metodičke primjene koncepta europske višejezičnosti.

europska višejezičnost; rano učenje stranih jezika; interkulturalna kompetencija; glotodidaktički aspekti; metodički aspekti

nije evidentirano

engleski

European multilingualism and early foreign language learning

nije evidentirano

European multilingualism; early foreign language learning; intercultural competence; glottodidactic aspects; methodological aspects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno-stručni simpozij : Rano učenje i poučavanje stranih jezika (RUIPS-J2011)

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija