Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 544123

Neverbalna komunikacija u predškolskoj dobi


Đuranović, Monika
Neverbalna komunikacija u predškolskoj dobi 2011., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Neverbalna komunikacija u predškolskoj dobi
(Nonverbal Communication in Preschool)

Autori
Đuranović, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2011

Stranica
24

Mentor
Bognar, Ladislav

Neposredni voditelj
Kragulj, Snježana

Ključne riječi
Neverbalna komunikacija; djeca; odgojitelji; predškolski odgoj
(Non-verbal communication; children; educators; preschool)

Sažetak
Neverbalna komunikacija neizostavni je dio cjelokupnog komuniciranja s drugima. Većina autora se slaže da se govor prvenstveno koristi za prenošenje poruka, a neverbalnim putem se prenose međusobni stavovi i određuju odnosi. Izravna verbalna komponenta u komuniciranju iznosi dvostruko manje od neverbalne. Ne postoje jasn apravila pa često dolazi do grešaka u dekodiranju neverbalnim poruka u međuljudskim odnosima. Interpersonalno komuniciranje sastoji se u međusobnoj usklađenosti verbalnih i neverbalnih poruka. Problemi u neverbalnoj komunikaciji često otežavaju djetetovu društvenu interakciju više nego nedostatak konverzacijskih vještina pa na to treba obratiti posebnu pozornost. Razumijevanje neverbalne komunikacije može djetetu pomoći da razvije samopouzdanje i nauči suosjećati s potrebama i problemima drugih. Također, umijeće čitanja neverbalne komunikacije omogućuje odraslima učinkovitiju komunikaciju s djecom, prepoznavanje simptoma bolesti, zlostavljanja i zanemarivanja ili darovitosti djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek