Neverbalna komunikacija u predškolskoj dobi (CROSBI ID 368127)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Đuranović, Monika
Bognar, Ladislav
Kragulj, Snježana
hrvatski
Neverbalna komunikacija u predškolskoj dobi
Neverbalna komunikacija neizostavni je dio cjelokupnog komuniciranja s drugima. Većina autora se slaže da se govor prvenstveno koristi za prenošenje poruka, a neverbalnim putem se prenose međusobni stavovi i određuju odnosi. Izravna verbalna komponenta u komuniciranju iznosi dvostruko manje od neverbalne. Ne postoje jasn apravila pa često dolazi do grešaka u dekodiranju neverbalnim poruka u međuljudskim odnosima. Interpersonalno komuniciranje sastoji se u međusobnoj usklađenosti verbalnih i neverbalnih poruka. Problemi u neverbalnoj komunikaciji često otežavaju djetetovu društvenu interakciju više nego nedostatak konverzacijskih vještina pa na to treba obratiti posebnu pozornost. Razumijevanje neverbalne komunikacije može djetetu pomoći da razvije samopouzdanje i nauči suosjećati s potrebama i problemima drugih. Također, umijeće čitanja neverbalne komunikacije omogućuje odraslima učinkovitiju komunikaciju s djecom, prepoznavanje simptoma bolesti, zlostavljanja i zanemarivanja ili darovitosti djeteta.
neverbalna komunikacija; djeca; odgojitelji; predškolski odgoj
nije evidentirano
engleski
Nonverbal Communication in Preschool
nije evidentirano
non-verbal communication; children; educators; preschool
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
26.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek