Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 543674

Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija


Urbanc, Kristina
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija // Volonterstvo i socijalni rad: zajedno za humanije društvo / 2011 (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatska udruga socijalnih radnika, 2011. str. 59-59 (ostalo, nije recenziran, sažetak)


CROSBI ID: 543674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija
(Master study of social work - experiences of learning and teaching in two generations)

Autori
Urbanc, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Volonterstvo i socijalni rad: zajedno za humanije društvo / 2011 - : Hrvatska udruga socijalnih radnika, 2011, 59-59

Skup
5. simpozij socijalnih radnika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10-12.10.2011

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
diplomski studij; studenti socijalnog rada; terenska praksa; terenski nastavnici; iskustveno učenje
(master study; social work students; field practice; field practice teachers; experience learning)

Sažetak
U akademskoj godini 2010./11., za dvije generacije studenata diplomskog studija socijalnog rada organizirana je terenska praksa u okviru kolegija „Odabrana područja socijalnog rada“ u suradnji s CZSS širom Hrvatske. Tijekom provedbe terenske prakse studenti su dužni redovito sudjelovati u radu ustanove, organiziranim supervizijama i individualnim konzultacijama kako s mentorima ustanove tako i s voditeljima prakse na fakultetu. Riječ je o studentima koji su ujedno i prvostupnici socijalnog rada te su tijekom preddiplomskog studija ovladali određenim znanjima i kompetencijama i stekli kvalifikacije za izvršavanje djela poslova u nadležnosti sustava socijalne skrbi. To znači i da ih u radu tijekom obavljanja terenske prakse obvezuje profesionalna etika i standardi pa je, u skladu s navedenim preporuka da studenti uz stručno vođenje sudjeluju u redovnom radu ustanove. Kako bi stekli predviđene kompetencije, studentima trebaju biti dostupne situacije u kojima će, uz pomoć i nadzor terenskog nastavnika te supervizijsku podršku u okviru studija moći neposredno raditi s korisnicima i to na razini: rada na slučajevima i pratećoj dokumentaciji, opserviranja rada terenskog nastavnika, sudjelovanja na aktualnim relevantnim sastancima u ustanovi, rada na terenu s terenskim nastavnikom te raspravi o stečenim iskustvima, njihovoj praktičnoj, etičkoj i teorijskoj perspektivi. U uvodnim izlaganjima u okviru ovog okruglog stola nastavnici i polaznici studija iznijet će vlastita zapažanja i iskustva organiziranja i provođenja studentske terenske prakse. Svrha održavanja ovog okruglog stola je razmjena iskustava sudionika terenske prakse (djelatnika CZSS, djelatnika studija te studenata), prepoznavanje primjera dobre prakse međusobne suradnje te utvrđivanje smjernica daljnjeg provođenja i unaprijeđenja terenske prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Urbanc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, Kristina
Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija // Volonterstvo i socijalni rad: zajedno za humanije društvo / 2011 (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Hrvatska udruga socijalnih radnika, 2011. str. 59-59 (ostalo, nije recenziran, sažetak)
Urbanc, K. (2011) Diplomski studij socijalnog rada - iskustva učenja i podučavanja dviju generacija. U: 2011 (ur.)Volonterstvo i socijalni rad: zajedno za humanije društvo.
@article{article, author = {Urbanc, K.}, year = {2011}, pages = {59-59}, keywords = {diplomski studij, studenti socijalnog rada, terenska praksa, terenski nastavnici, iskustveno u\v{c}enje}, title = {Diplomski studij socijalnog rada - iskustva u\v{c}enja i podu\v{c}avanja dviju generacija}, keyword = {diplomski studij, studenti socijalnog rada, terenska praksa, terenski nastavnici, iskustveno u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatska udruga socijalnih radnika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Urbanc, K.}, year = {2011}, pages = {59-59}, keywords = {master study, social work students, field practice, field practice teachers, experience learning}, title = {Master study of social work - experiences of learning and teaching in two generations}, keyword = {master study, social work students, field practice, field practice teachers, experience learning}, publisher = {Hrvatska udruga socijalnih radnika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font