Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 579563)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena Kanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan ; Barković, Dražen et al. (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 111-125

Podaci o odgovornosti

Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena

hrvatski

Kanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda

Posljednjih je deset godina povećano zanimanje kako znanstvene, tako i šire javnosti za ekološku poljoprivredu. Ekološka poljoprivreda cjelovit je sustav poljoprivrednog gospodarenja koji potiče prirodnu aktivnost tla, ekološkog sustava i ljudi, ekološke procese, bioraznolikost i prirodne cikluse. Pri tome uvažava lokalne uvjete i isključuje inpute koji ne potječu s ekološkog gospodarstva. Dostupni statistički podaci pokazuju da se ekološkom poljoprivredom bavi 1, 8 milijuna proizvođača u 160 zemalja svijeta. Udio površina pod ekološkim uzgojem u poljoprivrednim površinama i broj ekoloških gospodarstava kontinuirano rastu. Razvojem ekološke poljoprivrede, odnosno povećanjem ekološke proizvodnje, razvija se i tržište ekoloških prehrambenih proizvoda. Ključni čimbenik za rast tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda, uz informiranost potrošača, je distribucija ekoloških prehrambenih proizvoda. Unutar kanala distribucije, upravo se maloprodaja smatra najvažnijom za daljnji rast tog tržišta. Zbog nedovoljne istraženosti područja distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda, cilj rada je dati sistematičnu podjelu kanala distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda na direktne, indirektne i nastajuće kanale distribucije. Nadalje, u radu su opisani kanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) i u Europi. Detaljno je analizirana podjela tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda u Europi na zasićena, rastuća i stvarajuća tržišta, uz osvrt na najznačajnije kanale distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda na pojedinim nacionalnim tržištima.

ekološki prehrambeni proizvodi; kanali distribucije; SAD; Europa

nije evidentirano

engleski

Distribution channels and characteristic of organic food market

nije evidentirano

organic food; distribution channel; US; Europe

nije evidentirano

Podaci o prilogu

111-125.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan ; Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo ; Laroque, Cristoph ; Ljubić, Frano ; Lamza-Maronić, Maja ; Mulej, Matijaž ; Novak, Ninoslav ; Potočan, Vojko ; Turkalj, Željko

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

977-1847-361-005

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu (Business Logistics in Modern Management)

predavanje

20.10.2011-20.10.2011

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija