Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe (CROSBI ID 579553)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda
hrvatski
Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe
Trgovačke marke predstavljaju sredstvo identifikacije pojedinih maloprodavača na način da pružaju garanciju za obećane performanse i funkcionalnost. Još je značajnija njihova uloga u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta, ukoliko se uzmu u obzir rezultati istraživanja koji ukazuju na visok postotak pozitivne percepcije trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke i to zahvaljujući usmjeravanju njihove proizvodnje na lokalne dobavljače. Ovaj rad predstavlja svojevrsno produbljenje istraživanja o trgovačkim markama, na način da se proširuju postojeća saznanja o trgovačkim markama ne samo na području Hrvatske, već i susjednih zemalja – Srbije i Bosne i Hercegovine. Cilj rada jest analizirati specifičnosti hrvatskog, srpskog i bosanskohercegovačkog tržišta, trendove na tržištu trgovačkih maraka, te dati osvrt na najznačajnije trgovačke lance i njihovu ponudu trgovačkih maraka.
maloprodaja; trgovačke marke; Hrvatska; Srbija; Bosna i Hercegovina
nije evidentirano
engleski
Private labels in SEE countries
nije evidentirano
retail; private labels; Croatia; Serbia; Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
Podaci o prilogu
214-231.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-45-9
Podaci o skupu
Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe
predavanje
16.11.2011-16.11.2011
Zagreb, Hrvatska