Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe (CROSBI ID 579553)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 214-231

Podaci o odgovornosti

Petljak, Kristina ; Štulec, Ivana ; Renko, Sanda

hrvatski

Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe

Trgovačke marke predstavljaju sredstvo identifikacije pojedinih maloprodavača na način da pružaju garanciju za obećane performanse i funkcionalnost. Još je značajnija njihova uloga u rastu konkurentnosti i dinamičnosti maloprodajnog tržišta, ukoliko se uzmu u obzir rezultati istraživanja koji ukazuju na visok postotak pozitivne percepcije trgovačkih maraka u odnosu na proizvođačke i to zahvaljujući usmjeravanju njihove proizvodnje na lokalne dobavljače. Ovaj rad predstavlja svojevrsno produbljenje istraživanja o trgovačkim markama, na način da se proširuju postojeća saznanja o trgovačkim markama ne samo na području Hrvatske, već i susjednih zemalja – Srbije i Bosne i Hercegovine. Cilj rada jest analizirati specifičnosti hrvatskog, srpskog i bosanskohercegovačkog tržišta, trendove na tržištu trgovačkih maraka, te dati osvrt na najznačajnije trgovačke lance i njihovu ponudu trgovačkih maraka.

maloprodaja; trgovačke marke; Hrvatska; Srbija; Bosna i Hercegovina

nije evidentirano

engleski

Private labels in SEE countries

nije evidentirano

retail; private labels; Croatia; Serbia; Bosnia and Herzegovina

nije evidentirano

Podaci o prilogu

214-231.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-45-9

Podaci o skupu

Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe

predavanje

16.11.2011-16.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija