Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Smjernice za prezentaciju supervizije psihosocijalnog rada (CROSBI ID 368003)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kusturin, Sunčana Smjernice za prezentaciju supervizije psihosocijalnog rada / Ajduković, Dean (mentor); Zagreb, Pravni fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Kusturin, Sunčana

Ajduković, Dean

hrvatski

Smjernice za prezentaciju supervizije psihosocijalnog rada

Cilj je bio unaprijediti kvalitetu informiranja stručnjaka o superviziji psihosocijalnog rada. Specifični ciljevi rada su dobiti uvid u prednosti i nedostatke uobičajenih oblika prezentacije supervizije, izraditi dva alata za prezentaciju supervizije stručnjacima koji nemaju iskustvo supervizije i usporediti njihovu učinkovitost, te izraditi smjernice za prezentaciju supervizije u sustavu socijalne skrbi. Postavljeni su sljedeći problemi istraživanja: 1. Ispitati kako stručnjaci u sustavu socijalne skrbi procjenjuju oblike prezentacije supervizije. 2. Utvrditi koje sadržaje procjenjuju da bi trebali biti dio prezentacije supervizije. 3. Utvrditi koji od dva načina prezentacije supervizije stručnjaci u sustavu socijalne skrbi smatraju primjerenijim i kakva je njihova učinkovitost. Istraživanje je provedeno 3 etape: 1. Procjena učinka uobičajenih i ranijih prezentacija supervizije (3 fokusne grupne diskusije) ; 2. Izrada prezentacijskih alata u skladu s rezultatima istraživanja relevantne literature i procjene učinka uobičajenih načina prezentacije supervizije ; 3. Primjena novih prezentacijskih alata i prikupljanje povratnih informacija o njima (kombinacija upitnika i 4 fokusne grupne diskusije). Instrumentarij je uključivao: vodiče za vođenje fokusnih grupa, prezentacijske alate (Powerpoint prezentacija i interaktivna radionica) i upitnik za prikupljanje povratnih informacija o kvaliteti izrađenih prezentacijskih alata. Uzorak sudionika u fokusnim grupama su činili 20 stručnjaka iz socijalne skrbi, u davanju povratnih informacija njih 76, a u procjeni prezentacija 27 stručnjaka iz socijalne skrbi. Pokazalo se da je najvažniji sadržaj prezentacija informiranje o različitim oblicima stručne pomoći pomagačima, dobitima od supervizije te o diskreciji i konkretnom načinu rada na superviziji. Osnovni nedostatak PP prezentacije pokazao se izostanak jasnijeg uvida u način konkretnog rada na superviziji. Njena prednost je dužina trajanja, poticaj na samopropitivanje te jasniji uvid u dobiti od supervizije. Nedostatak interaktivne radionice je osjećaj izloženosti kod dijela sudionika te manji uvid u dobiti od supervizije. Iako je osjećaj izloženosti nedostatak radionice, taj osjećaj se često vezuje uz superviziju, pogotovo u prvim fazama razvoja grupnih odnosa. Ta činjenica se može iskoristiti kao dio učenja o superviziji i može postati dragocjeno iskustvo. U učinkovitosti PP prezentacije i interaktivne radionice niti jedna metoda se nije pokazala boljom.

supervizija; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Guidelines for presentation of supervision in psychosocial work

nije evidentirano

supervizision; communiction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

130

26.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Pravni fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti