Nove tendencije i orijentacije u turizmu (CROSBI ID 476954)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šergo, Zdravko ; Tomčić, Zdenko
hrvatski
Nove tendencije i orijentacije u turizmu
Današnja poduzeća kao nosioci suvremenog turizma koriste kao strategiju restruktuiranja gigantska pre-grupiranja što rezultira globalnim vlasništvom, i globalnim resursima, koji prevazilaze nacionalne granice. U svim segmentima turističkog proizvoda instrumentalizira se potreba ekonomije razmjera budući se smatra da je u konkurenskom turističkom okruženju bolje biti udružen s partnerom nego biti tržišno marginaliziran. Kako bi se Hrvatska kao turistička zemlja akomodirala na nove tendencije, ne samo u segmentiranju ponude (gdje se doduše treba koristiti načelo malih ekonomija razmjera - kako bi očuvali kvalitetu, razvijajući recimo ruralni turizam, ili privatne pansione) nego i u globalizaciji putničke industrije, ona kao zemlja u tranziciji s poteškoćama u postizavanju prijeratnih turističkih rezultata mora prihvaćati te nove tendencije. Neke nove tendencije u turizmu zbog booma ekološkog turizma u mnogim novotkrivenim egzotičnim stranama svijeta - znače pad zanimanja za mediteranskim destinacijama, a najosjetljivija na tom polju je upravo Hrvatska. Međutim ekoturističkom boom-u pogoduje podcjenjeni devizni tečaj nacionalnih valuta koje privlače, obično prekomorske turiste.
turizam; ekonomija razmjera; konkurentnost; tendencije
nije evidentirano
engleski
NEW TENDENCIES AND ORIENTATIONS IN TOURISM
nije evidentirano
tourism; economy of scale; competitive; tendencies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
6-7-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
HRVATSKI TURIZAM NA PRAGU XXI. STOLJEĆA
Bošković, Desimir
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč
Podaci o skupu
IV. Znanstveni i stručni skup
predavanje
28.11.1999-29.11.1999
Poreč, Hrvatska