Pregled bibliografske jedinice broj: 542940
Kako organizirati odgojni kontekst u dječjem vrtiću da sva djeca konstruiraju solidna znanja (djeca od 3 do 7 godina)
Kako organizirati odgojni kontekst u dječjem vrtiću da sva djeca konstruiraju solidna znanja (djeca od 3 do 7 godina) // Metodološki vodič ERATO: Prihvatiti raznolikosti u dječjim vrtićima (0-6 godina): analizirati, evaluirati, inovirati / EADAP Društvo za razvoj i kreativne aktivnosti djece s podrškom fondacije Bernard van Leer (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 31-36
CROSBI ID: 542940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako organizirati odgojni kontekst u dječjem vrtiću da sva djeca konstruiraju solidna znanja (djeca od 3 do 7 godina)
(How to organize educational context in kindergarten in order to all children construct solid knowledge (children from 3 to 7))
Autori
Ivon, Hicela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Metodološki vodič ERATO: Prihvatiti raznolikosti u dječjim vrtićima (0-6 godina): analizirati, evaluirati, inovirati
Urednik/ci
EADAP Društvo za razvoj i kreativne aktivnosti djece s podrškom fondacije Bernard van Leer
Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
31-36
ISBN
978-953-212-424-8
Ključne riječi
odgojni kontekst za poticanje matematičkih spoznaja, metodologija interaktivne pedagogije: situacija-samoregulacija-akcija
(educational context for enhancement of matematical knowledge, methodology of interactive pedagogy: situation-self-regulation-action)
Sažetak
U radu se obrazlažu rezultati trogodišnjeg praćenja napredovanja djece u matematičkim i drugim spoznajama kroz uređeni odgojni kontekst.
Izvorni jezik
Hrvatski