Pregled bibliografske jedinice broj: 542737
Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu
Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 123-135
CROSBI ID: 542737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu
(The Montessori Method from the Aspect of Continuity in the Educational System)
Autori
Ivon, Hicela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije
Grad
Split
Godina
2011
Raspon stranica
123-135
ISBN
978-953-56834-0-7
Ključne riječi
pedagogija Marije Montessori, kontinuitet/diskontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu
(pedagogy of Maria Montessory, continuity/discontinuity in educational system)
Sažetak
Primjena nekih od pedagoških načela M. Montessori - usmjeravanje pozornosti i slobodan izbor utječe na vrsnoću u pedagoškom pristupu i procesu na svakoj razini odgojno-obrazovnog sustava, a time i na kontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Hicela Ivon
(autor)