Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542737

Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu


Ivon, Hicela
Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split, Udruga Montessori pedagogije Split, 2011. str. 123-135


CROSBI ID: 542737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu
(The Montessori Method from the Aspect of Continuity in the Educational System)

Autori
Ivon, Hicela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split, Udruga Montessori pedagogije Split

Grad
Split

Godina
2011

Raspon stranica
123-135

ISBN
978-953-56834-0-7

Ključne riječi
pedagogija Marije Montessori, kontinuitet/diskontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu
(pedagogy of Maria Montessory, continuity/discontinuity in educational system)

Sažetak
Primjena nekih od pedagoških načela M. Montessori - usmjeravanje pozornosti i slobodan izbor utječe na vrsnoću u pedagoškom pristupu i procesu na svakoj razini odgojno-obrazovnog sustava, a time i na kontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Hicela Ivon (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Ivon, Hicela
Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split, Udruga Montessori pedagogije Split, 2011. str. 123-135
Ivon, H. (2011) Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu. U: Ivon, H., Krolo, L. & Mendeš, B. (ur.) Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija. Split, Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split, Udruga Montessori pedagogije Split, str. 123-135.
@inbook{inbook, author = {Ivon, H.}, year = {2011}, pages = {123-135}, keywords = {pedagogija Marije Montessori, kontinuitet/diskontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu}, isbn = {978-953-56834-0-7}, title = {Pedagogija M. Montessori s motri\v{s}ta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu}, keyword = {pedagogija Marije Montessori, kontinuitet/diskontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Montessori dje\v{c}ja ku\'{c}a Split, Udruga Montessori pedagogije Split}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Ivon, H.}, year = {2011}, pages = {123-135}, keywords = {pedagogy of Maria Montessory, continuity/discontinuity in educational system}, isbn = {978-953-56834-0-7}, title = {The Montessori Method from the Aspect of Continuity in the Educational System}, keyword = {pedagogy of Maria Montessory, continuity/discontinuity in educational system}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Montessori dje\v{c}ja ku\'{c}a Split, Udruga Montessori pedagogije Split}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font