Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu (CROSBI ID 44440)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Ivon, Hicela Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 123-135

Podaci o odgovornosti

Ivon, Hicela

hrvatski

Pedagogija M. Montessori s motrišta kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu

Primjena nekih od pedagoških načela M. Montessori - usmjeravanje pozornosti i slobodan izbor utječe na vrsnoću u pedagoškom pristupu i procesu na svakoj razini odgojno-obrazovnog sustava, a time i na kontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu.

pedagogija Marije Montessori, kontinuitet/diskontinuitet u odgojno-obrazovnom sustavu

nije evidentirano

engleski

The Montessori Method from the Aspect of Continuity in the Educational System

nije evidentirano

pedagogy of Maria Montessory, continuity/discontinuity in educational system

nije evidentirano

Podaci o prilogu

123-135.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma: znanstvena monografija

Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir

Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije

2011.

978-953-56834-0-7

Povezanost rada

Povijest umjetnosti