Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542586

Ekonomija za poduzetnike


Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir
Ekonomija za poduzetnike, Varaždin: TIVA Tiskara Varaždin, 2011 (monografija)


Naslov
Ekonomija za poduzetnike
(Economics for Entrepreneurs)

Autori
Dvorski, Stjepan ; Kovšca, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
TIVA Tiskara Varaždin

Grad
Varaždin

Godina
2011

Stranica
422

ISBN
978-953-7304-96-6

Ključne riječi
Ekonomija; poduzeće; upravljanje; mjerenje uspješnosti; upravljanje troškovima
(Economy; business; management; performance measurement; cost management)

Sažetak
Knjiga svojim sadržajem obrađuje područje primjenjene poslovne ekonomije i to kroz promišljanje o poduzećima od njihova nastanka, zatim samu ideju o poduzetničkom poduhvatu, preko postavljanja ciljeva, oblikovanja, upravljanja te kontrole odnosno mjerenja uspješnosti poslovanja. Razumijevanje poslovanja poduzeća u suvremenim procesima globalizacije i postojećim promjenama, implicira potrebu afirmacije poduzeća kao nositelja razvoja i u hrvatskom gospodarskom sustavu. Ekonomija za poduzetnike odnosi se na primjenu ekonomske teorije te znanstvenih metoda analize i donošenja odluka kako bi se preispitali efikasniji načini kako da određeno poduzeće postigne zacrtane ciljeve. Postizanje ciljeva uglavnom je ograničeno, kao i u bilo kojem sustavu povratne veze, određenim ograničenjima uvjetovanim smetnjama iz okruženja te unutar samih poduzeća. Bez obzira o kakvom se poslovnom subjektu odnosno poduzeću radilo ciljevi i njihova ograničenja su različiti, međutim određeni generički postupak kroz koji se provodi proces donošenja odluka biti će manje više isti. Integracijom ekonomske teorije i analitičkog okvira kao podloge donošenja poslovnih odluka, knjiga objedinjuje ova funkcionalno odvojena područja proučavanja. Knjiga koncepcijski proučavanu problematiku nastoji objasniti kroz tri cjeline i to kroz analizu poslovanja poduzeća, zatim kroz primjenu teoretskih saznanja o troškovima na stvarnim problemima odlučivanja te kroz cjelinu analize povezivanja ciljeva poslovanja s određenim poslovnim politikama i njihovih posljedica na konkutentski položaj poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
016-0000000-1730 - Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (Stjepan Dvorski, )

Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin