Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542210

Oblikovanje elemenata marketing miksa u funkciji zadovoljenja potražnje na tržištu


Erdeljac, Tatjana
Oblikovanje elemenata marketing miksa u funkciji zadovoljenja potražnje na tržištu 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Oblikovanje elemenata marketing miksa u funkciji zadovoljenja potražnje na tržištu
(Formatting elements of marketing mix in the function of satisfying market demand)

Autori
Erdeljac, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09.

Godina
2011

Stranica
30

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Marketing miks; Potražnja; Tržište
(Marketing mix; Demanf; Market)

Sažetak
Svrha istraživanja je ukazati na važnost pravilnog oblikovanja elemenata marketing miksa i njihovo usklađivanje s potrebama tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka