Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542206

Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika


Guščić, Marko
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


Naslov
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika
(The impact of advertising banners on the cognitive processes of internet users)

Autori
Guščić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
02.09.

Godina
2011

Stranica
32

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Oglašavanje banerima; Kognitivni procesi; Internet korisnik
(Advertising banners; Cognitive processes; Internet users)

Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti teorijsku podlogu pojma kognitivne znanosti, obilježja internet marketinga, oglašavanja putem banera i mjerenje uspješnosti takve vrste promocije, te ustanoviti povratne reakcije internet publike koja je "izložena" banerima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka