Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 542206

Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika


Guščić, Marko
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 542206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika
(The impact of advertising banners on the cognitive processes of internet users)

Autori
Guščić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
02.09

Godina
2011

Stranica
32

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Oglašavanje banerima; Kognitivni procesi; Internet korisnik
(Advertising banners; Cognitive processes; Internet users)

Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti teorijsku podlogu pojma kognitivne znanosti, obilježja internet marketinga, oglašavanja putem banera i mjerenje uspješnosti takve vrste promocije, te ustanoviti povratne reakcije internet publike koja je "izložena" banerima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Guščić, Marko
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Guščić, M. (2011) 'Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gu\v{s}\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {32}, keywords = {Ogla\v{s}avanje banerima, Kognitivni procesi, Internet korisnik}, title = {Utjecaj ogla\v{s}avanja banerima na kognitivne procese internet korisnika}, keyword = {Ogla\v{s}avanje banerima, Kognitivni procesi, Internet korisnik}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gu\v{s}\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2011}, pages = {32}, keywords = {Advertising banners, Cognitive processes, Internet users}, title = {The impact of advertising banners on the cognitive processes of internet users}, keyword = {Advertising banners, Cognitive processes, Internet users}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font