Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar (CROSBI ID 367879)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kundija, Sanja Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kundija, Sanja

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar

Svrha i cilj istraživanja ovog rada je bolje upoznavanje sa radom marketinških agencija, utvrđivanje i izvršenje zadanih planova poduzeća, formiranje cijena, promocija i distribucija ideja, roba i usluga a sve u cilju što boljeg plasmana proizvoda na tržište, koje će u konačnici zadovoljiti obje strane - i kupce i poduzeće.

Marketinški miks; Marketinška agencija Vemar

nije evidentirano

engleski

Format marketing mix of the example marketing agency Vemar

nije evidentirano

Marketing mix; Marketing agency Vemar

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

02.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija