izvor podataka: crosbi
!
Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar (CROSBI ID 367879)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Kundija, Sanja
Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Kundija, Sanja
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Oblikovanje marketinškog miksa kroz primjer marketinške agencije Vemar
Svrha i cilj istraživanja ovog rada je bolje upoznavanje sa radom marketinških agencija, utvrđivanje i izvršenje zadanih planova poduzeća, formiranje cijena, promocija i distribucija ideja, roba i usluga a sve u cilju što boljeg plasmana proizvoda na tržište, koje će u konačnici zadovoljiti obje strane - i kupce i poduzeće.
Marketinški miks; Marketinška agencija Vemar
nije evidentirano
engleski
Format marketing mix of the example marketing agency Vemar
nije evidentirano
Marketing mix; Marketing agency Vemar
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
02.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove