Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače (CROSBI ID 367868)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Đedović, Mirela Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Đedović, Mirela

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Suradnja slavnih osoba s markama i utjecaj na potrošače

Svrha ovog rada je pokazati prednost i nedostatke suradnje marke sa slavnom osobom. naime, usred vrlo opširne tematike emocionalnog marketinga fokus je na tome kako suradnja marke sa slavnom osobom može utjecati i utječe na potrošače te njihov odabir.

Suradnja; Slavne osobe; Marka; Utjecaj; Potrošači

nije evidentirano

engleski

Cooperation celebrity with brands and impact on consumers

nije evidentirano

Cooperation; Celebrity; Brands; Impact; Consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

05.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija