Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 541842

Škola u prirodi u Orahovici


KOSIĆ, MAJA
Škola u prirodi u Orahovici 2011., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


Naslov
Škola u prirodi u Orahovici
(School in Nature in Orahovica)

Autori
KOSIĆ, MAJA

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
28.6

Godina
2011

Stranica
57

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
Škola u prirodi; studenti; kompetencije
(School in nature; students; competencies)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je utvrditi koliko su studenti učiteljskog studija zadovoljni kvalitetom Škole u prirodi u Orahovici. Provedeno je istraživanje sa studentima 3.godine učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku. Anketa je obuhvaćala 28 pitanja, otvorenog, zatvorenog i kombiniranog tipa. Rezultati dobiveni istraživanjem obrađeni su i prikazani grafički. Za ovo istraživanje sam se odlučila jer me zanimalo kakvi su stavovi, mišljenja i dojmovi studenata učiteljskog studija o Školi u prirodi u Orahovici. Zanimalo me kako se program odvijao, što su naučili i hoće li im boravak u Školi u prirodi pomoći u daljnjem obrazovanju i radu. Obrada podataka dobivenih anketom ukazala je na to da većina studenata (47, 5%) smatra da je organizacija Škole u prirodi kvalitetna. Kao najveće nedostatke, studenti navode neprilagođenost prostora nastavi (16, 3%) te neopremljenost Škole (16, 3%). 60% studenata izrazito je zadovoljno kvalitetom obuke neplivača i higijenskim uvjetima bazena, koje su ocijenili s 5 (48, 8%). Većina studenata (56, 3%) održala je nastavne sate u Školi u prirodi. Sadržaji nastavnog predmeta Tjelesne i zdravstvene kulture bili su najviše zastupljeni (78, 8%), a sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo nalaze se tek na 3.mjestu sa 38, 8%, što je poražavajuće, s obzirom da se radi o Školi u prirodi. Velika većina studenata (95%) smatra da Škola u prirodi razvija motivaciju učenika u nastavi Prirode i društva, i da razvija ekološku osviještenost kod učenika, ali ne u potpunosti (42, 5% studenata). Kompetencija koju su studenti stekli u Školi je vođenje djece u Školu u prirodi. Ovako je odgovorilo njih 33, 8%, a zadovoljavajući je podatak da 70% studenata želi u budućnosti voditi svoje učenike u Školu u prirodi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek