Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 541747

PREHRAMBENE, HIGIJENSKE I TJELESNE NAVIKE DJECE MLAĐE ŠKOLSKE DOBI


Vranić, Anita
PREHRAMBENE, HIGIJENSKE I TJELESNE NAVIKE DJECE MLAĐE ŠKOLSKE DOBI 2011., diplomski rad, diplomski, učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek


Naslov
PREHRAMBENE, HIGIJENSKE I TJELESNE NAVIKE DJECE MLAĐE ŠKOLSKE DOBI
(Food, hygiene and physical habits of younger school age)

Autori
Vranić, Anita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
28.6

Godina
2011

Stranica
75

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Ključne riječi: pravilna prehrana; higijena; tjelesne navike; učenici razredne nastave
(proper nutrition; hygiene; personal habits; pupils)

Sažetak
U svome diplomskome radu „Prehrambene higijenske i tjelesne navike djece mlađe školske dobi“ željela sam ispitati prehrambene, higijenske i tjelesne navike učenika osnovne škole . Cilj je ovoga istraživanja utvrditi prehrambene, higijenske i tjelesne navike učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole. U teorijskom dijelu rada definira se prehrana, pravilna prehrana, prehrambene navike, higijena, zdravstveni odgoj, tjelesne navike. Navode se teme vezane za prehranu, higijenu i tjelesne navike iz Prirode i društva i Tjelesno- zdravstvene kulture za prva četiri razreda iz Nastavnog plana i programa za osnovnu školu. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u OŠ „Gorjani“ na uzorku od 42 učenika, 4 učitelja, 1 spremačica, 1 kuharica i analiza sadržaja Nastavnog plana i programa. Problem je ovog istraživanja ispitati kakve su njihove prehrambene, higijenske i tjelesne navike u školi i kod kuće. Ispituje se njihovo zadovoljstvo školskom kuhinjom, njihove prehrambene navike, način na koji održavaju osobnu higijenu, vole li vježbati i bave li se izvannastavnim aktivnostima. Također se istražuje kako učitelji potiču učenike na razvijanje prehrambenih, higijenskih i tjelesnih navika i koriste li dodatne metode. Rezultati su pokazali da učenici imaju razvijene prehrambene, higijenske i tjelesne. Većina učenika zna što pripada pod pravilnu i zdravu prehranu, vole jesti voće i povrće, vole vježbati, bave se izvannastavnim aktivnostima, znaju kako održavati osobnu čistoću. Smatram da sam cilj istraživanja postigla i zaključujem da učenici koje sam anketirala imaju razvijene prehrambene, higijenske i tjelesne navike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)

Avatar Url Alma Škugor (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Vranić, Anita
PREHRAMBENE, HIGIJENSKE I TJELESNE NAVIKE DJECE MLAĐE ŠKOLSKE DOBI 2011., diplomski rad, diplomski, učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
Vranić, A. (2011) 'PREHRAMBENE, HIGIJENSKE I TJELESNE NAVIKE DJECE MLAĐE ŠKOLSKE DOBI', diplomski rad, diplomski, učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrani\'{c}, A.}, year = {2011}, pages = {75}, keywords = {proper nutrition, hygiene, personal habits, pupils}, title = {Food, hygiene and physical habits of younger school age}, keyword = {proper nutrition, hygiene, personal habits, pupils}, publisherplace = {Osijek} }