Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom (CROSBI ID 367796)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dujmović, Ena
Borić, Edita
Škugor, Alma
hrvatski
Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom
U teorijskom dijelu rada definira se ekologija, ekološka svijest, odgoj, integrirani dan, ekologija u obrazovanju, svijest o okolišu te održivi razvoj. Navode se ekološke teme iz Prirode i društva za prva četiri razreda iz Nastavnog plana i programa za osnovnu školu. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u đakovačkoj osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ na uzorku od 23 učenika i 22 učitelja i nastavnika. Problem je ovog istraživanja ispitati koliko se integriranom nastavom može utjecati na buđenje ekološke svijesti kod učenika, koliko učenici brinu u stvarnim situacijama o zaštiti okoliša te poticanje i stvaranje dobrih navika kod učenika važnih za očuvanje okoliša te kolika je ekološka osviještenost učitelja i nastavnika te škole. Instrument istraživanja bila je provedba integriranog dana te provedba ankete kod učitelja i nastavnika. Cilj istraživanja bio je osvijestiti kod učenika važnost očuvanja okoliša koji ih okružuje, razvijati ljubav prema prirodi, poticati učeničke aktivnosti koje su značajne za očuvanje okoliša i poticati stvaranje dobrih navika kod učenika važnih za očuvanje okoliša. Rezultati su pokazali da su učenici zainteresirani za zaštitu okoliša, da vole sudjelovati u ekološkim aktivnostima i da se integriranom nastavom može poticati ekološka svijest učenika no da i učitelj ima veliku ulogu u tome.
Ključne riječi: ekološka svijest; okoliš; odgoj; integrirani dan; ekologija u obrazovanju
nije evidentirano
engleski
Promoting environmental awareness of students by integrated teaching
nije evidentirano
environmental awareness; environmental education; integrated day; ecology; education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
28.06.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek