Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 541730

Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom


Dujmović, Ena
Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom 2011., diplomski rad, diplomski, učiteljski fakultet u osijeku, Osijek


Naslov
Poticanje ekološke svijeti integriranom nastavom
(Promoting environmental awareness of students by integrated teaching)

Autori
Dujmović, Ena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
28.6

Godina
2011

Stranica
51

Mentor
Borić, Edita

Neposredni voditelj
Škugor, Alma

Ključne riječi
Ključne riječi: ekološka svijest; okoliš; odgoj; integrirani dan; ekologija u obrazovanju
(Environmental awareness; environmental education; integrated day; ecology; education)

Sažetak
U teorijskom dijelu rada definira se ekologija, ekološka svijest, odgoj, integrirani dan, ekologija u obrazovanju, svijest o okolišu te održivi razvoj. Navode se ekološke teme iz Prirode i društva za prva četiri razreda iz Nastavnog plana i programa za osnovnu školu. U empirijskom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja provedenog u đakovačkoj osnovnoj školi „Vladimir Nazor“ na uzorku od 23 učenika i 22 učitelja i nastavnika. Problem je ovog istraživanja ispitati koliko se integriranom nastavom može utjecati na buđenje ekološke svijesti kod učenika, koliko učenici brinu u stvarnim situacijama o zaštiti okoliša te poticanje i stvaranje dobrih navika kod učenika važnih za očuvanje okoliša te kolika je ekološka osviještenost učitelja i nastavnika te škole. Instrument istraživanja bila je provedba integriranog dana te provedba ankete kod učitelja i nastavnika. Cilj istraživanja bio je osvijestiti kod učenika važnost očuvanja okoliša koji ih okružuje, razvijati ljubav prema prirodi, poticati učeničke aktivnosti koje su značajne za očuvanje okoliša i poticati stvaranje dobrih navika kod učenika važnih za očuvanje okoliša. Rezultati su pokazali da su učenici zainteresirani za zaštitu okoliša, da vole sudjelovati u ekološkim aktivnostima i da se integriranom nastavom može poticati ekološka svijest učenika no da i učitelj ima veliku ulogu u tome.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Edita Borić, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek