SPOLNI STEREOTIPI U OBRAZOVANJU (CROSBI ID 367779)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Berlot, Petra
dr. sc. Sofija Vrcelj
hrvatski
SPOLNI STEREOTIPI U OBRAZOVANJU
Teorijska analiza i empirijsko istraživanje o spolnim stereotipima u školi ukazalo je na njihovo postojanje u školi. Dominantno, spolni stereotipi odnose se na osobine ličnosti djevojčica što se onda manifestira nejednakim tretmanom dječaka i djevojčica. Rezultati istraživanja pokazuju da se nastavnici i nastavnice, prema procjeni učenika, bolje odnose prema dječacima, što najčešće rezultira i boljim ocjenama iz nekih predmeta. U ovom istraživanju smo identificirali sljedeće stereotipe ; "Djevojčice su urednije i pristojnije pa ih nastavnici više vole". "Nastavnici više vole djevojčice jer su mirnije na satu". "Nastavnice su žene pa više vole djevojčice".Identificirani "muški" stereotipi su ; "Lakše je dječacima jer se od njih manje očekuje, izvrsno znanje i ocjene prilagode se standardima ocjenjivanja, mnogo lakše dobiju odličnu ocjenu ". Doprinos ovoga završnog rada je u podizanju svijesti o postojanju spolnih stereotipa u obrazovanju i podizanja kritičnosti prema vlastitim postupcima koji su odraz naučenog spolnotipiziranog ponašanja
obrazovanje; stereotipi; školski sadržaj; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Gender Stereotypes in Education
nije evidentirano
education; gender; curriculum; primary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
11.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka