Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

SPOLNI STEREOTIPI U OBRAZOVANJU (CROSBI ID 367779)

Ocjenski rad | diplomski rad

Berlot, Petra SPOLNI STEREOTIPI U OBRAZOVANJU / dr. sc. Sofija Vrcelj (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2010

Podaci o odgovornosti

Berlot, Petra

dr. sc. Sofija Vrcelj

hrvatski

SPOLNI STEREOTIPI U OBRAZOVANJU

Teorijska analiza i empirijsko istraživanje o spolnim stereotipima u školi ukazalo je na njihovo postojanje u školi. Dominantno, spolni stereotipi odnose se na osobine ličnosti djevojčica što se onda manifestira nejednakim tretmanom dječaka i djevojčica. Rezultati istraživanja pokazuju da se nastavnici i nastavnice, prema procjeni učenika, bolje odnose prema dječacima, što najčešće rezultira i boljim ocjenama iz nekih predmeta. U ovom istraživanju smo identificirali sljedeće stereotipe ; "Djevojčice su urednije i pristojnije pa ih nastavnici više vole". "Nastavnici više vole djevojčice jer su mirnije na satu". "Nastavnice su žene pa više vole djevojčice".Identificirani "muški" stereotipi su ; "Lakše je dječacima jer se od njih manje očekuje, izvrsno znanje i ocjene prilagode se standardima ocjenjivanja, mnogo lakše dobiju odličnu ocjenu ". Doprinos ovoga završnog rada je u podizanju svijesti o postojanju spolnih stereotipa u obrazovanju i podizanja kritičnosti prema vlastitim postupcima koji su odraz naučenog spolnotipiziranog ponašanja

obrazovanje; stereotipi; školski sadržaj; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Gender Stereotypes in Education

nije evidentirano

education; gender; curriculum; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

11.10.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija