Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 578843)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škugor, Alma ; Borić, Edita Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, A ; Opić, S. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 397-405

Podaci o odgovornosti

Škugor, Alma ; Borić, Edita

hrvatski

Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva

Sažetak - Cilj je provedenoga istraživanja bio ispitati koje nastavne medije najčešće primjenjuju učitelji oblikujući metodičke scenarije za nastavne sate Prirode i društva te postoji li razlika u primjeni istih između učitelja iz grada i sela. Sudionici istraživanja su učitelji iz Osijeka i Vinkovaca (N=31) te okolnih sela (N=29). Primijenjena je anketa u kojoj su učitelji procjenjivali na Likertovoj skali od 5 stupnjeva učestalost korištenja navedenih nastavnih medija. Za prikupljene podatke izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji (min, max, AS, SD), a za utvrđivanje statistički značajne razlike u primjeni nastavnih medija kod učitelja iz grada i sela koristio se t-test. Podatci su obrađeni pomoću računalnog programa SPSS. Rezultati pokazuju da učitelji najčešće koriste tekstualne nastavne medije, zatim modele, reljefe i makete. Učitelji iz grada češće koriste računalo i izvornu stvarnost u odnosu na učitelje sa sela. Dobiveni rezultati ukazuju da je nastava Prirode i društva predavačko-prikazivačka u kojoj nedostaje aktivnog i iskustvenog učenja.

nastavni mediji; priroda i društvo; učitelji; aktivno i iskustveno učenje; Daleov stožac iskustva

nije evidentirano

engleski

The use of teaching media in science and society teaching

nije evidentirano

teaching media; Science and Society; teachers; active and experiential learning; Dales cone of experience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

397-405.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola, odgoj i učenje za budućnost

Jurčević Lozančić, A ; Opić, S.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI 2011

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija