Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva (CROSBI ID 578843)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Škugor, Alma ; Borić, Edita
hrvatski
Primjena nastavnih medija u nastavi Prirode i društva
Sažetak - Cilj je provedenoga istraživanja bio ispitati koje nastavne medije najčešće primjenjuju učitelji oblikujući metodičke scenarije za nastavne sate Prirode i društva te postoji li razlika u primjeni istih između učitelja iz grada i sela. Sudionici istraživanja su učitelji iz Osijeka i Vinkovaca (N=31) te okolnih sela (N=29). Primijenjena je anketa u kojoj su učitelji procjenjivali na Likertovoj skali od 5 stupnjeva učestalost korištenja navedenih nastavnih medija. Za prikupljene podatke izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji (min, max, AS, SD), a za utvrđivanje statistički značajne razlike u primjeni nastavnih medija kod učitelja iz grada i sela koristio se t-test. Podatci su obrađeni pomoću računalnog programa SPSS. Rezultati pokazuju da učitelji najčešće koriste tekstualne nastavne medije, zatim modele, reljefe i makete. Učitelji iz grada češće koriste računalo i izvornu stvarnost u odnosu na učitelje sa sela. Dobiveni rezultati ukazuju da je nastava Prirode i društva predavačko-prikazivačka u kojoj nedostaje aktivnog i iskustvenog učenja.
nastavni mediji; priroda i društvo; učitelji; aktivno i iskustveno učenje; Daleov stožac iskustva
nije evidentirano
engleski
The use of teaching media in science and society teaching
nije evidentirano
teaching media; Science and Society; teachers; active and experiential learning; Dales cone of experience
nije evidentirano
Podaci o prilogu
397-405.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Škola, odgoj i učenje za budućnost
Jurčević Lozančić, A ; Opić, S.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-41-0
Podaci o skupu
5.međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima ECNSI 2011
predavanje
10.11.2011-12.11.2011
Zagreb, Hrvatska