Primjena semantičkog diferencijala u istraživanju odnosa prema sportu (CROSBI ID 476879)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bosnar, Ksenija ; Prot, Franjo ; Šafarić, Zlatko
hrvatski
Primjena semantičkog diferencijala u istraživanju odnosa prema sportu
Sastavljena su dva opisa dječaka i djevojčice u kojima je ta razlika što je u jednom opisu dodano da su dobri sportaši. Opisi su dani na ocjenu uzorku od 310 učenica i učenika osmih razreda osnovne škole pri čemu je korišten semantički diferencijal sa devet bipolarnih skala, po tri za dimenzije vrednovanja, potencije i aktivnosti. Analiza varijance nije pokazala značajne razlike u impresiji za opise sportaša i nesportaša, za opise dječaka i djevojčica, a također se nije pokazala značajnom ni interakcija spola i bavljenja sportom. Ideju o korištenju semantičkog diferencijala svejedno ne treba odbaciti već treba razraditi instrumentarij i koristiti složenije nacrte istraživanja.
stav prema sportu; semantički diferencijal
nije evidentirano
engleski
Osgood's differential in sport attitudes research
nije evidentirano
sport attitudes; semantic differential
nije evidentirano
Podaci o prilogu
131-132-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Primjena novih tehničkih i tehnoloških dostignuća u edukaciji, sportu, sportskoj rekreaciji i kineziterapiji
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture
Podaci o skupu
9. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
predavanje
24.06.2000-28.06.2000
Rovinj, Hrvatska