Uklanjanje nepravednosti u visokom obrazovanju: prema politici "proširivanja sudjelovanja" u Hrvatskoj (CROSBI ID 176344)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Farnell, Thomas ; Kovač, Vesna
hrvatski
Uklanjanje nepravednosti u visokom obrazovanju: prema politici "proširivanja sudjelovanja" u Hrvatskoj
U ovom radu daje se prikaz teorijskog i empirijskog okvira rasprave o načelu »proširivanja sudjelovanja« u visokom obrazovanju (eng. widening participation in higher education) i propituje se do koje su mjere dosadašnje spoznaje primijenjene u području javnih politika. Polazi se od pretpostavke da vjerojatnost pristupanja i uspješnog dovršavanja visokog obrazovanja ovisi o nizu društvenih, ekonomskih i kulturnih obilježja potencijalnih studenata te da mjere za proširivanje sudjelovanja moraju voditi računa o toj kompleksnosti uzroka nepravednosti u obrazovanju. Rad analizira do koje su mjere međunarodni dionici u području visokog obrazovanja postavili proširivanje sudjelovanja kao prioritetno pitanje u visokom obrazovanju. Posebna pozornost usmjerena je na pitanje jesu li nalazi i implikacije navedenih empirijskih istraživanja uzeti u obzir u dokumentima koje objavljuju međunarodni dionici te na procjenu učinka koji bi ti dokumenti mogli imati na raspravu o ovoj temi u Hrvatskoj. Ključne riječi
visoko obrazovanje ; javne politike visokog obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Removing inequities in higher education: towards a Croatian policy for widening participation
nije evidentirano
higher education ; higher education policy ; widening participation ; equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (2)
2010.
257-275
objavljeno
1330-2965
1845-6014
10.3935/rsp.v17i2.916