Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uklanjanje nepravednosti u visokom obrazovanju: prema politici "proširivanja sudjelovanja" u Hrvatskoj (CROSBI ID 176344)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Farnell, Thomas ; Kovač, Vesna Uklanjanje nepravednosti u visokom obrazovanju: prema politici "proširivanja sudjelovanja" u Hrvatskoj // Revija za socijalnu politiku, 17 (2010), 2; 257-275. doi: 10.3935/rsp.v17i2.916

Podaci o odgovornosti

Farnell, Thomas ; Kovač, Vesna

hrvatski

Uklanjanje nepravednosti u visokom obrazovanju: prema politici "proširivanja sudjelovanja" u Hrvatskoj

U ovom radu daje se prikaz teorijskog i empirijskog okvira rasprave o načelu »proširivanja sudjelovanja« u visokom obrazovanju (eng. widening participation in higher education) i propituje se do koje su mjere dosadašnje spoznaje primijenjene u području javnih politika. Polazi se od pretpostavke da vjerojatnost pristupanja i uspješnog dovršavanja visokog obrazovanja ovisi o nizu društvenih, ekonomskih i kulturnih obilježja potencijalnih studenata te da mjere za proširivanje sudjelovanja moraju voditi računa o toj kompleksnosti uzroka nepravednosti u obrazovanju. Rad analizira do koje su mjere međunarodni dionici u području visokog obrazovanja postavili proširivanje sudjelovanja kao prioritetno pitanje u visokom obrazovanju. Posebna pozornost usmjerena je na pitanje jesu li nalazi i implikacije navedenih empirijskih istraživanja uzeti u obzir u dokumentima koje objavljuju međunarodni dionici te na procjenu učinka koji bi ti dokumenti mogli imati na raspravu o ovoj temi u Hrvatskoj. Ključne riječi

visoko obrazovanje ; javne politike visokog obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Removing inequities in higher education: towards a Croatian policy for widening participation

nije evidentirano

higher education ; higher education policy ; widening participation ; equity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (2)

2010.

257-275

objavljeno

1330-2965

1845-6014

10.3935/rsp.v17i2.916

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost