Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja (CROSBI ID 578542)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pranić, Ljudevit ; Pivčević, Smiljana Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja // Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup / Nikić, Zdravko (ur.). Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 452-471

Podaci o odgovornosti

Pranić, Ljudevit ; Pivčević, Smiljana

hrvatski

Uporaba svemrežja u uzajamnoj promidžbi turističkog odredišta: Primjer (ne)suradnje Zabiokovlja i Podbiokovlja

Danas su najtraženija odredišta koja pružaju turistima nove sadržaje i doživljaje (Vrtiprah, 2006) te destinacije s jačim i prepoznativljivijim imidžom u očima posjetitelja. Budući da turisti ne gledaju destinacije kroz prizmu administrativnih granica, odredišta se moraju ponašati u skladu s načelom da što je posjetitelj udaljeniji od odredišta, to u očima posjetitelja odredište zahvaća veći prostor. Zbog prostorne ograničenosti destinacije kojom upravlja, svakoj lokalnoj turističkoj zajednici (TZ) u Hrvatskoj najbrži i najjeftiniji način unaprjeđenja imidža i pružanja novih sadržaja jest priključenjem onih sadržaja koji već postoje na prostoru susjednih lokalnih TZ-a. Zahvaljujući svemrežju, lokalne TZ-e danas imaju priliku brzo i jeftino uspostaviti i razvijati uzajamnu promidžbu, te na taj način izravno utjecati na očekivanja i predodžbe turista o odredištu. Unatoč evidentnom postojanju potrebe ali i sredstva za suradnju, slabo je poznato koriste li lokalne TZ-e svemrežje za uzajamnu promidžbu na obostranu odnosno višestranu korist. S ciljem doprinosa popunjavanju navedene spoznajne praznine, ovo istraživanje empirijski ispituje promiču li pojedinačne lokalne TZ-e na svojim mrežnim stranicama one privlačne i prihvatne turističko-ugostiteljske sadržaje koji već postoje van njihova područja, tj. na obližnjem prostoru kojim upravlja neka susjedna lokalna TZ. Kao primjer, istražuju se TZ-e na zemljopisnim područjima Zabiokovlja i Podbiokovlja. Rezultati analize sadržaja sugeriraju u pravilu vrlo lošu uzajamnu promidžbu ponude unutar i između područja Zabiokovlja i Podbiokovlja.

Odredište; destinacija; uzajamna promidžba; svemrežje; turistička zajednica; Zabiokovlje; Podbiokovlje

nije evidentirano

engleski

Internet Use in Destination Cross-Promotion: A Lesson from Zabiokovlje and Podbiokovlje Regions

nije evidentirano

Destination; cross-promotion; Internet; DMO; Zabiokovlje; Podbiokovlje

nije evidentirano

Podaci o prilogu

452-471.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjelovitost Zabiokovlja: Pluridisciplinarni pristup

Nikić, Zdravko

Mostar: FRAM-ZIRAL

978-9958-37-056-4

Podaci o skupu

IV. Međunarodna znanstveno stručna konferencija o Zabiokovlju, 2011

predavanje

05.06.2011-06.06.2011

Ljubuški, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija