Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing u dinamici (CROSBI ID 668)

Autorska knjiga | ostalo

Karpati, Tibor Marketing u dinamici. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999

Podaci o odgovornosti

Karpati, Tibor

Turkalj, Željko

hrvatski

Marketing u dinamici

Knjiga koju ste upravo uzeli u ruke, napisana je s željom da se popuni fond knjiga o marketingu s jednog posebnog stajališta, zatim da se prikažu najnovija dostignuća u marketingu, uvjetovane promjenama koje iziskuju novo informatičko društvo, i treće, da posluži punoj implemetaciji marketinga u naša gospodarska poduzeća.

tržište; marketing; proizvod; organizacija; controlling;

nije evidentirano

engleski

Marketing in dynamics

nije evidentirano

market; marketing; product; organization; controlling

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1999.

953-6073-40-4

278

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija