Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 53836

Marketing u dinamici


Karpati, Tibor
Marketing u dinamici, Osijek: Ekonomski fakultet Osijek, 1999 (ostalo)


Naslov
Marketing u dinamici
(Marketing in dynamics)

Autori
Karpati, Tibor

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo

Izdavač
Ekonomski fakultet Osijek

Grad
Osijek

Godina
1999

Stranica
278

ISBN
953-6073-40-4

Ključne riječi
tržište; marketing; proizvod; organizacija; controlling;
(market; marketing; product; organization; controlling)

Sažetak
Knjiga koju ste upravo uzeli u ruke, napisana je s željom da se popuni fond knjiga o marketingu s jednog posebnog stajališta, zatim da se prikažu najnovija dostignuća u marketingu, uvjetovane promjenama koje iziskuju novo informatičko društvo, i treće, da posluži punoj implemetaciji marketinga u naša gospodarska poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010001

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tibor Karpati (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Karpati, Tibor
Marketing u dinamici, Osijek: Ekonomski fakultet Osijek, 1999 (ostalo)
Karpati, T. (1999) Marketing u dinamici. Osijek, Ekonomski fakultet Osijek.
@book{book, author = {Karpati, T.}, collectioneditor = {Turkalj, \v{Z}eljko}, year = {1999}, pages = {278}, keywords = {market, marketing, product, organization, controlling}, isbn = {953-6073-40-4}, title = {Marketing in dynamics}, keyword = {market, marketing, product, organization, controlling}, publisher = {Ekonomski fakultet Osijek}, publisherplace = {Osijek} }