Inovativni oblici distribucije i prodaje vina u turizmu Istre (CROSBI ID 176054)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ružić, Pavlo
hrvatski
Inovativni oblici distribucije i prodaje vina u turizmu Istre
Posljednjih godina Istru posjećuju brojni turisti sa zavidnom kulturom pijenja vina. Stalnim širenjem napretka vinske kulture i sve zahtjevniji gosti, vinska ponuda i prodaja u stalnom je kreativnom razvoju. Istra ima dobre pedološke i klimatske uvjete za proizvodnju grožđa i vina. Isto tako, u Istri je postignuta zavidna proizvodnja vina, ne samo količinski već i kvalitetnih vina. Stoga svrha i cilj ovog rada je istražiti proizvodnju i ponudu vina, te analizirati prezentaciju, promoviranje, distribuciju i prodaju vina na istarskom turističkom tržištu. S tim u vezi uspostavljena je hipoteza s kojom se tvrdi da je postizanje boljih učinka u plasmanu vina u korelaciji s uspostavom inovativnih oblika distribucije i prodaje vina. Navedena hipoteza istražuje se na primjeru distribucije i prodaje vina u Istri. U svrhu ovog istraživanja korištene su metode anketiranja, intervju, statistička i druge. Anketiranjem i intervjuom istraživani su stavovi, mišljenja anketiranih o proizvodnji, distribuciji i prodaji vina. Dok su statističkom metodom istraživane tendencije, pravilnosti i zakonitosti u distribuciji i prodaji vina na turističkom tržištu u Istri.
inovativni oblici; distribucija; prodaja; turizam; istarsko turističko tržište
nije evidentirano
engleski
Inovative Forms of Wine Distribution and Sales in Istrian Tourism
nije evidentirano
Innovative forms; Distribution; Sales; Tourism; Istrian tourist market
nije evidentirano