Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga menedžmenta u unapređenju kvalitete turitičke ponude (CROSBI ID 476813)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Bartoluci, Mato Uloga menedžmenta u unapređenju kvalitete turitičke ponude // Economics and Ecology in Function of Tourism Development / Mujačević, Elvis (ur.). Opatija: Faculty for Torism and Hospitality Management, 1999. str. 145-150-x

Podaci o odgovornosti

Bartoluci, Mato

hrvatski

Uloga menedžmenta u unapređenju kvalitete turitičke ponude

Cilj je ovog rada istražiti i prikazati različite funkcije menedžmenta u unapređenju kvalitete turističke ponude. U radu se polazi od hipoteze da kvalitetu turističke ponude kreira i njome upravlja različita struktura menedžera, te da kvaliteta turističkih autputa ovisi prvenstveno o učinkovitosti obavljanja brojnih funkcija menedžmenta. Na primjerima unapređenja kvalitete hrvatske turističke ponude prikazane su funkcije menedžmenta: odlučivanja, inoviranja, planiranja, organiziranja, vođenja, komuniciranja i kontrole.

funkcije menedžmenta; kvaliteta u turizmu

nije evidentirano

engleski

The role of management in improving the quality of tourist offer

nije evidentirano

functions of management; quality of tourist offer

nije evidentirano

Podaci o prilogu

145-150-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Economics and Ecology in Function of Tourism Development

Mujačević, Elvis

Opatija: Faculty for Torism and Hospitality Management

Podaci o skupu

2nd International Scientific Conference

poster

19.11.1999-19.11.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano