Uloga menedžmenta u unapređenju kvalitete turitičke ponude (CROSBI ID 476813)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bartoluci, Mato
hrvatski
Uloga menedžmenta u unapređenju kvalitete turitičke ponude
Cilj je ovog rada istražiti i prikazati različite funkcije menedžmenta u unapređenju kvalitete turističke ponude. U radu se polazi od hipoteze da kvalitetu turističke ponude kreira i njome upravlja različita struktura menedžera, te da kvaliteta turističkih autputa ovisi prvenstveno o učinkovitosti obavljanja brojnih funkcija menedžmenta. Na primjerima unapređenja kvalitete hrvatske turističke ponude prikazane su funkcije menedžmenta: odlučivanja, inoviranja, planiranja, organiziranja, vođenja, komuniciranja i kontrole.
funkcije menedžmenta; kvaliteta u turizmu
nije evidentirano
engleski
The role of management in improving the quality of tourist offer
nije evidentirano
functions of management; quality of tourist offer
nije evidentirano
Podaci o prilogu
145-150-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Economics and Ecology in Function of Tourism Development
Mujačević, Elvis
Opatija: Faculty for Torism and Hospitality Management
Podaci o skupu
2nd International Scientific Conference
poster
19.11.1999-19.11.1999
Opatija, Hrvatska