Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima (CROSBI ID 175915)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grgin, Tomislav ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Raboteg-Šarić, Zora Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 25 (1986), 2; 75-88

Podaci o odgovornosti

Grgin, Tomislav ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Raboteg-Šarić, Zora

hrvatski

Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima

Od 112 đaka iz proizvodnih i 164 đaka iz neproizvodnih usmjerenja zadarskih srednjoškolskih centara došlo se ispitivanjima, obavljenim u početku i na svršetku njihova stručna školovanja, do podataka o hijerarhijskoj strukturi njihovih radnih vrijednosti. Komparativnom analizom dobivenih rang-lista radnih vrijednosti utvrdilo se da đaci iz proizvodnih usmjerenja relativno veći značaj (prva mjesta na rang-listi) daju onim vrijednostima koje određuju njihovu utilitarističnu, a đaci iz neproizvodnih usmjerenja takav značaj pridaju vrijednostima koje određuju njihovu samoaktualizacijsku orijentaciju. Pritom im se značajnija slaganja u vrijednosnoj hijerarhiji nalaze jedino u početku, ali ne i na svršetku stručna školovanja. Dobiveni rezultati ukazuju i na mogući utjecaj usmjerena obrazovanja na hijerarhijski slijed radnih vrijednosti srednjoškolaca.

radne vrijednosti ; struktura vrijednosti ; srednjoškolci

nije evidentirano

engleski

Values of high-school pupils at the beginning and at the end of schooling in job oriented and non-job oriented vocational schools

nije evidentirano

work values ; structure of values ; high-school students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (2)

1986.

75-88

objavljeno

0352-6798

Povezanost rada

Psihologija