Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Programska rješenja u interpretaciji i prikazu podataka o stanju knjižničnog fonda (CROSBI ID 367195)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Babić, Davor Programska rješenja u interpretaciji i prikazu podataka o stanju knjižničnog fonda / Hasenay, Damir (mentor); Krtalić, Maja (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Babić, Davor

Hasenay, Damir

Krtalić, Maja

hrvatski

Programska rješenja u interpretaciji i prikazu podataka o stanju knjižničnog fonda

Rad govori o programskim rješenjima za ispitivanja stanja fonda koja mogu koristiti kulturne ustanove za tiskanu i A/V građu. Opisuje se povijesni razvoj metode, te se pojašnjava sama metoda ispitivanja fonda, konkretno Preservation Assessment Survey, prednosti i nedostaci metode ispitivanja, te opis dva programska rješenja za ispitivanje fonda, CALIPR razvijen od strane Sveučilišta Berkley u Kaliforniji i SurveNIR, razvijen od strane Slovenskog sveučilišta u Ljubljani. Objašnjena je razlika između ta dva programska rješenja, navedeni su načini rada, kao i prednosti i nedostaci oba programska rješenja. Prezentiranjem navedenih programskih rješenja, ovisno o mogućnostima i djelovanju knjižnice, na samoj je knjižnici procijeniti koje programsko rješenje više odgovara za obavljanje ispitivanja fonda.

metodologija ispitivanja stanja fonda; Preservation Assessment Survey; CALIPR; SurveNIR

nije evidentirano

engleski

Software solutions for collection condition survey

nije evidentirano

collection condition survey; Preservation Assessment Survey; CALIPR; SurveNIR

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

01.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti