Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Novi veliki kineski zavješeni mostovi (CROSBI ID 577865)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Šavor, Zlatko Novi veliki kineski zavješeni mostovi // DANI OVLAŠTENIH INŽENJERA GRAĐEVINARSTVA - CD / HRVATSKA KOMORA INŽENJERA GRAĐEVINARSTVA (ur.). Zagreb: Hrvatska komora inženjera građevinarstva, 2010. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Šavor, Zlatko

hrvatski

Novi veliki kineski zavješeni mostovi

Posljednjih godina najveći razvitak zavješenih mostova dogodio se u Kini. Izvedba mosta Nanpu u Šangaju 1991. godine smatra se početkom gradnje modernih zavješenih mostova velikih raspona u Kini. Detaljno će se prikazati sljedeći mostovi kronološkim redom: Nanpu – spregnuti zavješeni sklop, Lmax=423m, Šangaj (1991) Yangpu – spregnuti zavješeni sklop, Lmax=602m, Šangaj (1993) Xupu – spregnuti zavješeni sklop, Lmax=590m, Šangaj (1997) Kap Shui Mun, kombinirani cestovni+laka željeznica, spregnuti zavješeni sklop, Lmax=430m, Hong Kong (1997) Ting Kau, spregnuti zavješeni sklop, tri pilona, Lmax=475m, Hong Kong (1998) Second Nanjing Yangtze River, čelični sandučasti zavješeni sklop, Lmax=628m, Nanjing (2001) Qingzhou (Minjiang), spregnuti zavješeni sklop, Lmax=605m, Fuzhou (2003) Taoyaomen, čelični sandučasti zavješeni sklop, Lmax=580m, . Zhoushan Mainland-Island (2003) Third Nanjing Yangtze River, čelični piloni i zavješeni sklop, Lmax=648m, Nanjing (2005) Donghai, L=420n, spregnuti zavješeni sklop, središnje zavješenje, luka Šangaj (2005) Hangzhou Bay, čelični sandučasti zavješeni sklop, Lmax=448m, Hangzhou Bay (2008) Wuhan Tianxingzhou, dvokatni rešetkasti zavješeni sklop, tri ravnine zatega, cesta+željeznica, Lmax=504m, Wuhan (2008) Sutong Yangtze, čelični sandučasti zavješeni sklop, Lmax=1.088m, Suzhou-Nantong (2008) Shanghai Yangtze, dva aerodinamički oblikovana čelična sanduka, središnji pilon, Lmax=730m, Šangaj (2009) Stonecutters, dva aerodinamički oblikovana čelična sanduka, središnji pilon, Lmax=1.018m, Hong Kong (2010) Minpu, dvokatni cestovni most s rešetkastim spregnutim zavješenim sklopom, Lmax=708m, Šangaj (2010) Za sve gore navedene mostove dat će se osnovni tehnički podatci, dispozicije i poprečni presjeci i naglasiti će se primjenjene inovacije u oblikovanju, aerodinamičkoj stabilnosti, izvedbi temelja i sl. Posebno će se iscrpno prikazati mostovi Sutong i Stonecutters, oba sa rasponima većim od 1.000m.

ovješeni most; Kina; most Sutong; most Stonecutters

nije evidentirano

engleski

New large cable-stayed bridges in PR China

nije evidentirano

cable-stayed bridge; China; Sutong bridge; Stonecutters bridge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

DANI OVLAŠTENIH INŽENJERA GRAĐEVINARSTVA - CD

HRVATSKA KOMORA INŽENJERA GRAĐEVINARSTVA

Zagreb: Hrvatska komora inženjera građevinarstva

0-000-000000-0

Podaci o skupu

DANI OVLAŠTENIH INŽENJERA GRAĐEVINARSTVA

pozvano predavanje

16.06.2010-19.06.2010

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Građevinarstvo