Školska kultura i učenikovo znanje (CROSBI ID 577702)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kušić, Siniša
hrvatski
Školska kultura i učenikovo znanje
Škole su u današnje vrijeme postale isključivo obrazovne institucije i odgojna dimenzija škole u potpunosti je zanemarena. Koncepcija neoliberalizma u obrazovanju, PISA projekt, obrazovni standardi, potiču „poučavanje za test“ naglašavajući tako obrazovne ishode zanemarujući odgojno djelovanje škole. Takva škola nije u mogućnosti odgovoriti suvremenim izazovima pred kojima se nalazi (nasilje, netolerantnost, nesolidarnost, otuđenje, nezadovoljstvo, deprivacija vrijednosti ...) budući da se obrazovni ishodi uzimaju kao jedini ozbiljni indikator stanja odgojno-obrazovnog sustava u cjelini. Učenikova znanja reduciraju se na mjerljiva znanja odnosno kompetencije učenika osiromašene su za one dimenzije koje nisu objektivno mjerljive. U ovakvim uvjetima, trebalo bi promišljati školsku kulturu koja omogućuje holistički pogled na školu kao odgojno-obrazovnu instituciju.
školska kultura; učenikovo znanje; holistički pristup
Tematsko predavanje uz PP prezentaciju u okviru radionice "Kurikulumske odrednice kulture osnovne škole"
engleski
School culture and knowledge of learner
nije evidentirano
school culture; knowledge of learner; holistic approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Deveti susret pedagoga Hrvatske – Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove
predavanje
11.04.2011-13.04.2011
Zadar, Hrvatska