Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školska kultura i učenikovo znanje (CROSBI ID 577702)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kušić, Siniša Školska kultura i učenikovo znanje. 2011

Podaci o odgovornosti

Kušić, Siniša

hrvatski

Školska kultura i učenikovo znanje

Škole su u današnje vrijeme postale isključivo obrazovne institucije i odgojna dimenzija škole u potpunosti je zanemarena. Koncepcija neoliberalizma u obrazovanju, PISA projekt, obrazovni standardi, potiču „poučavanje za test“ naglašavajući tako obrazovne ishode zanemarujući odgojno djelovanje škole. Takva škola nije u mogućnosti odgovoriti suvremenim izazovima pred kojima se nalazi (nasilje, netolerantnost, nesolidarnost, otuđenje, nezadovoljstvo, deprivacija vrijednosti ...) budući da se obrazovni ishodi uzimaju kao jedini ozbiljni indikator stanja odgojno-obrazovnog sustava u cjelini. Učenikova znanja reduciraju se na mjerljiva znanja odnosno kompetencije učenika osiromašene su za one dimenzije koje nisu objektivno mjerljive. U ovakvim uvjetima, trebalo bi promišljati školsku kulturu koja omogućuje holistički pogled na školu kao odgojno-obrazovnu instituciju.

školska kultura; učenikovo znanje; holistički pristup

Tematsko predavanje uz PP prezentaciju u okviru radionice "Kurikulumske odrednice kulture osnovne škole"

engleski

School culture and knowledge of learner

nije evidentirano

school culture; knowledge of learner; holistic approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2011.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Deveti susret pedagoga Hrvatske – Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove

predavanje

11.04.2011-13.04.2011

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice