Školska kultura i odgojno djelovanje škole (CROSBI ID 577696)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kušić, Siniša
hrvatski
Školska kultura i odgojno djelovanje škole
Škole su u današnje vrijeme postale isključivo obrazovne institucije i odgojna dimenzija škole u potpunosti je zanemarena. Koncepcija neoliberalizma u obrazovanju, PISA projekt, obrazovni standardi, potiču „poučavanje za test“ naglašavajući tako obrazovne ishode zanemarujući odgojno djelovanje škole. Takva škola nije u mogućnosti odgovoriti suvremenim izazovima pred kojima se nalazi (nasilje, netolerantnost, nesolidarnost, otuđenje, nezadovoljstvo, deprivacija vrijednosti ...) budući da se obrazovni ishodi uzimaju kao jedini ozbiljni indikator stanja odgojno-obrazovnog sustava u cjelini. U ovakvim uvjetima, trebalo bi promišljati školsku kulturu koja omogućuje holistički pogled na školu kao odgojno-obrazovnu instituciju.
školska kultura; odgojno djelovanje škole; holistički pristup
nije evidentirano
engleski
School culture and upbringing influence of school
nije evidentirano
school culture; upbringing influence of school; holistic approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
254-265.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vaspitanje za humane odnose - problemi i perspektive (Васпитање за хумане односе – проблеми и перспективе)
Jevtić, Bisera
Niš: Filozofski fakultet Sveučilišta u Nišu
978-86-7379-233-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096