Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školska kultura i odgojno djelovanje škole (CROSBI ID 577696)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kušić, Siniša Školska kultura i odgojno djelovanje škole // Vaspitanje za humane odnose - problemi i perspektive (Васпитање за хумане односе – проблеми и перспективе) / Jevtić, Bisera (ur.). Niš: Filozofski fakultet Sveučilišta u Nišu, 2011. str. 254-265

Podaci o odgovornosti

Kušić, Siniša

hrvatski

Školska kultura i odgojno djelovanje škole

Škole su u današnje vrijeme postale isključivo obrazovne institucije i odgojna dimenzija škole u potpunosti je zanemarena. Koncepcija neoliberalizma u obrazovanju, PISA projekt, obrazovni standardi, potiču „poučavanje za test“ naglašavajući tako obrazovne ishode zanemarujući odgojno djelovanje škole. Takva škola nije u mogućnosti odgovoriti suvremenim izazovima pred kojima se nalazi (nasilje, netolerantnost, nesolidarnost, otuđenje, nezadovoljstvo, deprivacija vrijednosti ...) budući da se obrazovni ishodi uzimaju kao jedini ozbiljni indikator stanja odgojno-obrazovnog sustava u cjelini. U ovakvim uvjetima, trebalo bi promišljati školsku kulturu koja omogućuje holistički pogled na školu kao odgojno-obrazovnu instituciju.

školska kultura; odgojno djelovanje škole; holistički pristup

nije evidentirano

engleski

School culture and upbringing influence of school

nije evidentirano

school culture; upbringing influence of school; holistic approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

254-265.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vaspitanje za humane odnose - problemi i perspektive (Васпитање за хумане односе – проблеми и перспективе)

Jevtić, Bisera

Niš: Filozofski fakultet Sveučilišta u Nišu

978-86-7379-233-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija