Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe (CROSBI ID 367110)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Marko
Dabić, Marina
hrvatski
Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe
U današnjem trendu sve veće globalizacije, informatizacije i sve većeg povezivanja svijeta mnoga poduzeća traže nova tržišta. Američke multinacionalne tvrtke tako padom Berlinskog zida dolaze na tržište tzv. Istočnog bloka. Multinacionalne kompanije, koje ponekad imaju moć veću i od samih Vlada, koriste razne načine, metode i modele ulaska na inozemna tržišta. Predmet rada je utvrditi specifikum ulaska američkih multinacionalnih kompanija na rastuća tržišta srednje i istočne Europe te uvidjeti prednosti i nedostatke kako za poduzeća tako i za same zemlje u koje se ulaže te prikazati način konkretnog američkog multinacionalnog investitora na hrvatsko tržište i proces daljnjeg djelovanja na istom.
američke multinacionalne kompanije; rastuća tržišta srednje i istočne Europe; globalizacija; informatizacija
nije evidentirano
engleski
Analysis of U.S. multinational companies entering the market in Central and Eastern Europe
nije evidentirano
American multinational companies; growing markets of Central and Eastern Europe; globalization;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
29.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb