Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe (CROSBI ID 367110)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Horvat, Marko Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe / Dabić, Marina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Horvat, Marko

Dabić, Marina

hrvatski

Analiza načina ulaska američkih multinacionalnih kompanija na tržište srednje i istočne Europe

U današnjem trendu sve veće globalizacije, informatizacije i sve većeg povezivanja svijeta mnoga poduzeća traže nova tržišta. Američke multinacionalne tvrtke tako padom Berlinskog zida dolaze na tržište tzv. Istočnog bloka. Multinacionalne kompanije, koje ponekad imaju moć veću i od samih Vlada, koriste razne načine, metode i modele ulaska na inozemna tržišta. Predmet rada je utvrditi specifikum ulaska američkih multinacionalnih kompanija na rastuća tržišta srednje i istočne Europe te uvidjeti prednosti i nedostatke kako za poduzeća tako i za same zemlje u koje se ulaže te prikazati način konkretnog američkog multinacionalnog investitora na hrvatsko tržište i proces daljnjeg djelovanja na istom.

američke multinacionalne kompanije; rastuća tržišta srednje i istočne Europe; globalizacija; informatizacija

nije evidentirano

engleski

Analysis of U.S. multinational companies entering the market in Central and Eastern Europe

nije evidentirano

American multinational companies; growing markets of Central and Eastern Europe; globalization;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

29.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano