Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rodne razlike u ranom komunikacijskom razvoju (CROSBI ID 367087)

Ocjenski rad | diplomski rad

Težak, Dijana Rodne razlike u ranom komunikacijskom razvoju / Ljubešić, Marta (mentor); Cepanec, Maja (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2011

Podaci o odgovornosti

Težak, Dijana

Ljubešić, Marta

Cepanec, Maja

hrvatski

Rodne razlike u ranom komunikacijskom razvoju

Cilj ovog istraživanja bio je istražiti postoje li rodne razlike u ranom komunikacijskom razvoju, ukoliko postoje, opisati kada se i u kojim razvojnim domenama javljaju. Mnoga istraživanja potvrdila su utjecaj roda na rani komunikacijski razvoj. Djevojčice se u većini istraživanja spominju u kontekstu boljih postignuća od najranijeg perioda. Socijalni razvoj kod njih teče brže u odnosu na dječake, a posebno je zanimljivo spomenuti da se autizam kao jedan od poremećaja socijalne komunikacije javlja 4 do 5 puta češće u dječaka. U ovom istraživanju korištena je CSBS-DP ljestvica (CSBS-DP ; Wetherby, Prizant, 2003 ; prevela M. Cepanec), prikupljeni su podaci o 1397 djece u dobi 6-24 mjeseca iz dvadeset županija Republike Hrvatske. Uspoređivana su postignuća djevojčica i dječaka na svim kompozitima ljestvice (socijalni, govorni i simbolički), kao i njihov ukupni rezultat. Dobiveni rezultati upućuju na to da dječaci postižu niže rezultate na CSBS-DP ljestvici na svim kompozitima u tijekom dva (kratka) razdoblja: (a) u dobi 13-15 mjeseci ; (b) u dobi 20-21 mjeseci.

rod; spol; komunikacija; jezik

nije evidentirano

engleski

Gender differences in early communication development

nije evidentirano

gender; sex; communication; language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

21.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija