Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534702

Upravljanje odnosima s kupcima u tvrtki Tifon d.o.o.


Stojaković, Goran
Upravljanje odnosima s kupcima u tvrtki Tifon d.o.o. 2011., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima u tvrtki Tifon d.o.o.
(Customer relationship management in the company Tifon Ltd.)

Autori
Stojaković, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09.

Godina
2011

Stranica
78

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Upravljanje; Odnosi; Kupci; Tvrtka Tifon d.o.o.
(Customer; Relationship; Management; Company Tifon Ltd.)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada je analizirati postoje li koristi od primjene strategije upravljanja odnosima s kupcima na području maloprodaje naftnih derivata putem benzinskih postaja tvrtke Tifon. Svrha je utvrditi prednosti korištenja strategije uptavljanja odnosa s kupcima u trenutku kada se smanjuje diferencijacija osnovnih proizvoda benzinskih postaja u kvantitativnom smislu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka