Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Novine kao grafički proizvod (CROSBI ID 367031)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Tomšić, Roberta Novine kao grafički proizvod / Tomiša, Mario (mentor); Varaždin, Veleučilište u Varaždinu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Tomšić, Roberta

Tomiša, Mario

hrvatski

Novine kao grafički proizvod

Svaki signal ili podražaj prolazi put od izvora kroz kanal komuniciranja do primatelja i nameće mu se kao informacija. Do informacija danas dolazimo putem razliĉitih medija, a jedan od najstarijih medija jesu novine. Novine su masovni medij, grafiĉki proizvod, trajni izvor informacija i jedan od kreatora javnog mišljenja. Proizvodnja novina zapoĉinje događajem. Vrijeme koje je proteklo od događaja do trenutka kada ĉitatelj može kupiti novine s izvještajem o tome, zovemo vremenom za proizvodnju novina. Rukopis na kojem je ispisana vijest nalazi se u svim dijelovima proizvodnje. On se nakon pisanja obrađuje, a urednici i grafiĉki dizajneri dotjeruju ga do konaĉnog oblika novina za objavljivanje. Stvaranje novina dinamiĉan je proces koji ukljuĉuje raznovrsne profile struĉnjaka koji moraju timski raditi da bi došli do konaĉnog proizvoda, u ovom sluĉaju tjednih novina.

grafički proizvod ; grafički elementi ; novine

nije evidentirano

engleski

The newspaper as a graphic product

nije evidentirano

graphic product ; graphic elements ; newspapers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

07.11.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište u Varaždinu

Varaždin

Povezanost rada

Grafička tehnologija