Novine kao grafički proizvod (CROSBI ID 367031)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Tomšić, Roberta
Tomiša, Mario
hrvatski
Novine kao grafički proizvod
Svaki signal ili podražaj prolazi put od izvora kroz kanal komuniciranja do primatelja i nameće mu se kao informacija. Do informacija danas dolazimo putem razliĉitih medija, a jedan od najstarijih medija jesu novine. Novine su masovni medij, grafiĉki proizvod, trajni izvor informacija i jedan od kreatora javnog mišljenja. Proizvodnja novina zapoĉinje događajem. Vrijeme koje je proteklo od događaja do trenutka kada ĉitatelj može kupiti novine s izvještajem o tome, zovemo vremenom za proizvodnju novina. Rukopis na kojem je ispisana vijest nalazi se u svim dijelovima proizvodnje. On se nakon pisanja obrađuje, a urednici i grafiĉki dizajneri dotjeruju ga do konaĉnog oblika novina za objavljivanje. Stvaranje novina dinamiĉan je proces koji ukljuĉuje raznovrsne profile struĉnjaka koji moraju timski raditi da bi došli do konaĉnog proizvoda, u ovom sluĉaju tjednih novina.
grafički proizvod ; grafički elementi ; novine
nije evidentirano
engleski
The newspaper as a graphic product
nije evidentirano
graphic product ; graphic elements ; newspapers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
07.11.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin