Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing veterinarskih usluga (CROSBI ID 175508)

Prilog u časopisu | ostalo

Tadić, Marko Marketing veterinarskih usluga // Veterinarska stanica, 42 (2011), 5; 471-480

Podaci o odgovornosti

Tadić, Marko

hrvatski

Marketing veterinarskih usluga

Marketing je kao znanstveno-teorijska disciplina novijeg datuma. Znatno je starija praksa marketinga. Najprije se afirmirao u SAD-u, a zatim proširio na Europu i druge razvijene zemlje. Punu je afirmaciju stekao u drugoj polovici minulog stoljeća. Danas je on dominantna poslovna koncepcija. Dapače, danas se više govori i piše o upravljanju marketingom nego o marketingu. Brojne su definicije marketinga. Zajedničko im je da marketing definiraju kao poslovnu aktivnost usmjerenu na zadovoljavanje potreba i želja potrošača. Temeljni instrumenti marketinga su: proizvod, cijena, mjesto (distribucija) i promidžba (4P). Oni tvore tzv. marketinški splet (miks). Marketing usluga mlađa je znanstveno-teorijska disciplina i praksa i to poglavito zbog osobitosti usluga: neopipljivost, neodvojivost, promjenjivost i nepostojanost. Danas se marketingom usluga podjednako služe proizvodne i neproizvodne, privatne i javne, profitne i neprofitne organizacije. Marketing veterinarskih usluga i veterinarskih organizacija najrazvijeniji je u SAD. U Hrvatskoj je vrlo skromna praksa marketinga veterinarskih usluga i uglavnom se svodi na jednostavne oblike promidžbe.

marketing; veterinarske usluge

nije evidentirano

engleski

Marketing veterinary services

nije evidentirano

marketing; veterinary services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (5)

2011.

471-480

objavljeno

0350-7149

Povezanost rada

Veterinarska medicina