Marketing veterinarskih usluga (CROSBI ID 175508)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Tadić, Marko
hrvatski
Marketing veterinarskih usluga
Marketing je kao znanstveno-teorijska disciplina novijeg datuma. Znatno je starija praksa marketinga. Najprije se afirmirao u SAD-u, a zatim proširio na Europu i druge razvijene zemlje. Punu je afirmaciju stekao u drugoj polovici minulog stoljeća. Danas je on dominantna poslovna koncepcija. Dapače, danas se više govori i piše o upravljanju marketingom nego o marketingu. Brojne su definicije marketinga. Zajedničko im je da marketing definiraju kao poslovnu aktivnost usmjerenu na zadovoljavanje potreba i želja potrošača. Temeljni instrumenti marketinga su: proizvod, cijena, mjesto (distribucija) i promidžba (4P). Oni tvore tzv. marketinški splet (miks). Marketing usluga mlađa je znanstveno-teorijska disciplina i praksa i to poglavito zbog osobitosti usluga: neopipljivost, neodvojivost, promjenjivost i nepostojanost. Danas se marketingom usluga podjednako služe proizvodne i neproizvodne, privatne i javne, profitne i neprofitne organizacije. Marketing veterinarskih usluga i veterinarskih organizacija najrazvijeniji je u SAD. U Hrvatskoj je vrlo skromna praksa marketinga veterinarskih usluga i uglavnom se svodi na jednostavne oblike promidžbe.
marketing; veterinarske usluge
nije evidentirano
engleski
Marketing veterinary services
nije evidentirano
marketing; veterinary services
nije evidentirano