Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Optimizacija mostovskih ortotropnih ploča iz aspekta prometnog djelovanja (CROSBI ID 367009)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Vlašić, Anđelko Optimizacija mostovskih ortotropnih ploča iz aspekta prometnog djelovanja / Radić, Jure (mentor); Zagreb, Građevinski fakultet, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Vlašić, Anđelko

Radić, Jure

hrvatski

Optimizacija mostovskih ortotropnih ploča iz aspekta prometnog djelovanja

Predmet istraživanja je ponašanje mostovske ortotropne ploče pod različitim oblicima prometnog opterećenja iz propisa, i očekivanih realnih prometnih opterećenja. Uzorak za ispitivanje odabran je u opsegu mostova s ortotropnim pločama koji su izvedeni u Hrvatskoj od 1965. do danas, i onih trenutno u izvedbi ili projektiranju. Cilj rada bio je pronaći mjerodavne sheme prometnog opterećenja za projektiranje ortotropnih ploča i ukazati na nedostatke projektnih vozila iz propisa u odnosu na realno očekivana vozila na prometnicama Europe. Također, cilj rada je bio i ocijeniti postojeće sustave ortotropnih ploča na hrvatskim mostovima. Znanstveni doprinos ovog rada čini izrada izvornih dijagrama za proračun ortotropnih ploča cestovnih mostova prema EN 1991-2 modelu opterećenja 3 (specijalna vozila) i unaprjeđenje algoritma metode pomaka koji izračunava anvelope momenata savijanja i pomaka u ortotropnoj ploči i poprečnom nosaču za simuliranu vožnju bilo kojeg vozila ili skupa vozila. Ovim alatima provedena je analiza različitih prometnih djelovanja prema propisima i realnih prometnih djelovanja za određivanje mjerodavnih. Analizom je ostvaren izvorni znanstveni doprinos u otkrivanju nedostatka trenutno važeće regulative EN 1991-2 prometnih djelovanja, primjenjivo na mostove sa ortotropnim pločama. Nedostatak je u pomanjkanju karakterističnog teškog vozila sa tri osovine na relativno malom razmaku u EN 1991-2, koje bi simuliralo realna teška vozila, a koje uzrokuje najveće momente savijanja u ortotropnoj ploči na mjestu iznad poprečnog nosača.

most; ortotropne ploče; promet; opterećenje; eurocode

nije evidentirano

engleski

Optimization of orthotropic bridge decks according to traffic loads

nije evidentirano

bridge; orthotropic deck; traffic; load

nije evidentirano

Podaci o izdanju

145

17.12.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Građevinski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Građevinarstvo