Zadovoljstvo korisnika i kvaliteta javnih usluga u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 577491)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krce Miočić, Božena ; Žnidar, Krešimir ; Pilić, Ana-Marija
hrvatski
Zadovoljstvo korisnika i kvaliteta javnih usluga u Republici Hrvatskoj
U ovom se radu problematizira utjecaj uvođenja internetskih javnih usluga na percepciju kvalitete javnog sektora, kao i na zadovoljstvo korisnika – građana Republike Hrvatske. U radu se prvo iznose temeljni trendovi vezani za osiguranje kvalitete u ustanovama javnog sektora te se posebno analiziraju trendovi uvođenja internetskih javnih usluga. Analiza se izvodi u kontekstu „digitalne agende“ – plana EU za sveobuhvatnu transformaciju društva i gospodarstva na temelju informacijskih i telekomunikacijskih tehnologija. Nadalje se iznose rezultati istraživanja građana RH, provedeni na reprezentativnom uzorku kućanstava, o djelovanju internetskih javnih usluga na percipiranu kvalitetu djelovanja državnih institucija kao i na zadovoljstvo korisnika usluga,
kvaliteta javnih usluga ; zadovoljstvo klijenata ; internet
nije evidentirano
engleski
Customer satisfaction and quality of public services in the Republic of Croatia
nije evidentirano
quality of public services ; Customer satisfaction ; Internet
nije evidentirano
Podaci o prilogu
---.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
11. Hrvatska konferencija o kvaliteti - 2. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu: Inovativna primjena kvalitete
Babić, Tihomir
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK)
1334-7853
Podaci o skupu
Hrvatska konferencija o kvaliteti
predavanje
12.05.2011-14.05.2011
Vodice, Hrvatska