Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534060

Glazbena kultura u novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju djeteta, odgojitelja i učitelja


Ercegovac-Jagnjić, Gordana; Nikolić, Lidija
Glazbena kultura u novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju djeteta, odgojitelja i učitelja // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno- stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Osijek: Sveučilište, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007. str. 295-303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Glazbena kultura u novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju djeteta, odgojitelja i učitelja
(Musical Culture in the new Curriculum in Child, Educators and Teachers the Education)

Autori
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Nikolić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju : zbornik radova s međunarodnoga znanstveno- stručnog skupa / Bacalja, Robert - Osijek : Sveučilište, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007, 295-303

ISBN
978-953-7237-07-3

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju (2005 ; Zadar, Benkovac)

Mjesto i datum
Zadar, Republika Hrvatska, 20.-21.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Obrazovanje ; glazbena kultura ; nacionalni kurikulum
(Education ; music lessons ; national curriculum)

Sažetak
/Čovjek se razvija usporedo upoznavajući i usvajajući različite sadržaje. Razmišljanja o većoj i manjoj važnosti pojedinih obrazovnih sadržaja rezultirala je marginalizacijom i krajnjom oskudicom kulturnih sadržaja. Ekpanzija prirodnih znanosti potiskuje u školskim programima sadržaje umjetnosti kao i društvenih znanosti. S tim se sve više stavlja težište na materijalno dok se sfera duhovnosti polako gubi. Takvo, nepovoljno ozračje ostavilo je neizbrisive posljedice i na glazbenu umjetnost. Važeći nacionalni kurikulum glazbene kulture ne udovoljava postavljenom cilju bez obzira na stupanj obrazovanja. Uzrok takvom stanju je u ispreplitanju više čimbenika koje ne treba promatrati izdvojeno već povezano i integrirano u odgojno-obrazovni sustav osnovnog školstva i obrazovanja u cijelosti. Obrazovanje treba predstavljati cjeloživotni proces u životu pojedinca kojemu nije cilj isključivo stjecanje znanja, pronalaženje i upravljanje informacijama, već i usvajanje i promicanje kulturnih vrijednosti potrebnih za kvalitetniji i sadržajniji život.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek