Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 534058

Glazbene kompetencije učitelja


Ercegovac-Jagnjić, Gordana; Nikolić, Lidija
Glazbene kompetencije učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja : Osijek, 18. i 19. travnja 2007. : zbornik radova = Competences and teacher competence : Osijek, 18th - 19th April 2007. : proceedings / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Učiteljski fakultet, 2007. str. 191-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Glazbene kompetencije učitelja
(Music teacher competency)

Autori
Ercegovac-Jagnjić, Gordana ; Nikolić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja : Osijek, 18. i 19. travnja 2007. : zbornik radova = Competences and teacher competence : Osijek, 18th - 19th April 2007. : proceedings / Babić, Nada - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Učiteljski fakultet, 2007, 191-197

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Kompetencije i kompetentnost učitelja (2007 ; Osijek)

Mjesto i datum
Osijek, Republika Hrvatska, 18.-19. 04 2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Glazbeno obrazovanje učitelja
(Music education of teachers)

Sažetak
Isticanje važnosti učitelja kao sudionika obrazovnoga sustava, a time i nužnost poboljšanja kvalitete njihove naobrazbe, konstanta su svakoga vremena pa i ovoga našeg. U tom duhu nastupajućih promjena obrazovnoga sustava, logično se javila potreba za reformiranjem područja glazbenoga obrazovanja učitelja. Akademska 2005./2006. donijela je novinu u viskom obrazovanju poznatiju pod nazivom Bolonjski proces. 2006./2007. reforma je obuhvatila i osnovnoškolsku naobrazbu. Unatoč velikim očekivanjima glazbena kultura je u obje reforme zadržala status quo stanje, ulogu kulturno-umjetničkog marginalca. Ta se činjenica može protumačiti nepoznavanjem logike same glazbene struke, ali i odsustvom spoznaja o važnosti i glazbe kao bitnog određenja europske civilizacije. Glazbene kompetencije učitelja sublimiraju u sebi čitav niz znanja, sposobnosti i vještina koje su razultat cjelokupnog školovanja, a ne samo onoga obuhvaćenoga studiranjem na učiteljskom fakultetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek