Poteškoće u nastavi sviranja na učiteljskom studiju (CROSBI ID 175425)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šenk, Lidija ; Ercegovac Jagnjić, Gordana
hrvatski
Poteškoće u nastavi sviranja na učiteljskom studiju
U višegodišnjem radu sa studentima koji se pripremaju za zvanje učitelja, nailazimo na cijeli niz poteškoća u realizaciji nastave kolegija Sviranje. Zašto učitelj treba pjevati, svladati vještinu sviranja, znati čitati notne znakove? Zašto razredbenim postupkom nisu provjerene glazbene sposobnosti ako o njima ovisi uspješnost studiranja? Zašto glazbeni sadržaji iziskuju toliko mnogo vremena potrebnoga za njihovo usvajanje i uvježbavanje? Ovo su samo neka od pitanja studenata na početku studija, a tijesno su povezana sa njihovim glazbenim predznanjem, kao i stavovima o mjestu i važnosti glazbene kulture kako u odgojno-obrazovnoj strukturi osnovne škole, tako i životu suvremenoga čovjeka. Kako bismo pojasnile probleme i poteškoće na koje nailaze studenti i nastavnici u zajedničkom radu tijekom glazbene naobrazbe na učiteljskom studiju, pokušale smo se osvrnuti na one najizraženije i "najvažnije".
vještine sviranja ; note ; studenti ; nastava
nije evidentirano
engleski
Difficulties in teaching the Faculty of Teachers Education
nije evidentirano
playing skills ; notes ; students ; teaching
nije evidentirano