Klasterizacija u Republici Hrvatskoj i unutarnje tržište Europske unije (CROSBI ID 366973)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štefanić, Nenad
Kandžija, Vinko
Cvečić, Igor
hrvatski
Klasterizacija u Republici Hrvatskoj i unutarnje tržište Europske unije
Proces usklađivanja tehničkih, pravnih, administrativnih, kulturnih i protekcionističkih odredbi vezanih za odvijanja slobodne trgovine i kretanja ljudi i dobara u EU započeo je 1985. godine, a rezultirao stvaranjem unutrašnjeg tržišta 1. siječnja 1993. godine. Zajedničko unutarnje tržište omogućilo je otvaranje 2, 5 milijuna radnih mjesta u sljedećem razdoblju, izravnu mogućnost natjecanja tvrtki iz država članica, veći izbor i niže cijene proizvoda , ali i jačanje konkurencije, veliki broj sudionika na tržištu i dr. Opstanak poduzetništva na takvom tržištu vidi se kroz različite integracije i udruženja, kao što su klasteri. S ciljem prodora na unutarnje tržište EU i poboljšanja konkurentske pozicije, hrvatski se poduzetnici udružuju u klastere. Umrežavanjem u klastere pokreće se razvoj na lokalnoj i regionalnoj razini.
Republika Hrvatska; Europska unija; unutarnje tržište; klasterizacija; klasteri
nije evidentirano
engleski
Clustering in the Republic of Croatia and the European Union internal market
nije evidentirano
The Republic of Croatia; European Union; Internal Market; clustering; clusters
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
11.10.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka