Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalne kompetencije socijalnih pedagoga (CROSBI ID 44051)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Dodig, Dora ; Ricijaš, Neven Profesionalne kompetencije socijalnih pedagoga // Socijalna pedagogija - znanost, profesija i praksa u Hrvatskoj / Poldrugač, Zdravka ; Bouillet, Dejana ; Ricijaš, Neven (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 151-208

Podaci o odgovornosti

Dodig, Dora ; Ricijaš, Neven

hrvatski

Profesionalne kompetencije socijalnih pedagoga

U ovom dijelu empirijskog istraživanja želimo ostvariti nekoliko ciljeva. Prvi je utvrditi skup znanja i vještina koje čine suštinu svakodnevnog rada socijalnih pedagoga, odnosno utvrditi koje su to temeljne kompetencije potrebne i važne socijalnim pedagozima za njihovo uspješno obavljanje posla. U tom smislu također nas je zanimalo razlikuju li se te kompetencije po svojoj važnosti s obzirom na vrstu intervencija koje socijalni pedagozi provode i s obzirom na područje njihova rada. Daljnji ciljevi vezani su uz samoprocijenjenu kompetentnost socijalnih pedagoga, pri čemu nas interesira u kojim se područjima i koliko socijalni pedagozi osjećaju najkompetentnijima, odnosno koja su to znanja i vještine za koje smatraju da su odlično ovladali, a za koja smatraju da još dodatno trebaju razvijati. I u ovom području istražili smo razlike s obzirom na vrste intervencija koje naši ispitanici provode, ali i eventualne razlike s obzirom na iskustvo koje imaju u radu, odnosno s obzirom na njihove godine staža. Naposljetku, cilj ovog istraživanja je i provjeriti kojim socijalnopedagoškim kompetencijama naši ispitanici smatraju da trebaju dodatno ovladati, što je informacija koju posredno možemo dobiti kroz razliku između procjene važnosti pojedinih kompetencija u odnosu na samoprocjenu. Također želimo istražiti pridonose li dodatne stručne i znanstvene edukacije većem osjećaju kompetentnosti kod naših ispitanika. Gore navedeni ciljevi istraživanja ostvareni su konstrukcijom dviju paralelnih formi Skala koje mjere kompetencije i samoprocjenu kompetentnosti, a detaljno su prikazani u poglavlju o opisu instrumentarija.

socijalna pedagogija, kompetencije, obrazovni ishodi, samoiskaz, profesionalni identitet

nije evidentirano

engleski

Professional competencies of social pedagogues

nije evidentirano

social pedagogy, competencies, educational outcomes, self-report, professional identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

151-208.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poldrugač, Zdravka ; Bouillet, Dejana ; Ricijaš, Neven

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-6418-68-8

Povezanost rada

Pedagogija