Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbeno stvaralaštvo u primarnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 577130)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Glazbeno stvaralaštvo u primarnom odgoju i obrazovanju // 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima "Škola, odgoj i učenje za budućnost" / Jurčević Lozančić, Anka & Opić, Siniša (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 367-383

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Glazbeno stvaralaštvo u primarnom odgoju i obrazovanju

U radu je prikazano akcijsko istraživanje koje je provedeno s učenicima osnovne glazbene škole s ciljem unapređenja nastavne prakse uvođenjem glazbeno-stvaralačkih aktivnosti u nastavu solfeggia. Te su aktivnosti uvrštene u trećinu od ukupnog broja sati solfeggia i uvijek su se nadovezivale na temu koja je bila predviđena za određeni nastavni sat. To je omogućilo da se učenici duže bave svladavanjem ritamskih i intonacijskih vještina, a da im to ne postane previše jednolično. Uvođenjem glazbeno-stvaralačkih aktivnosti nastava solfeggia postala je bogatijom i raznovrsnijom. Podjednak interes učenici su pokazivali za sve aktivnosti glazbenog stvaranja, no pokazalo se da postoji znatnija razlika između pojedinih učenika u snalaženju pri izvođenju različitih glazbeno-stvaralačkih aktivnosti. Postoje određeni pomaci i u pogledu učeničkog doživljaja glazbenog stvaranja. Kako se učenici s tim područjem postepeno upoznaju u nastavi solfeggia ono im postaje sve bolje i važnije. Aktivnosti glazbenog stvaranja treba češće povezivati s ostalim aktivnostima kojima se nastoji razvijati ritamske i intonacijske vještine jer će na taj način i manje omiljeni načini rada postati učenicima mnogo zanimljiviji. Same aktivnosti moći će se provoditi duže nego inače jer u njima neće biti prisutno samo reproduciranje zadanih ritamskih ili melodijskih cjelina koje djeci nakon dužeg izvođenja postaju zamorne.

glazbeno stvaralaštvo; primarno obrazovanje; djeca; solfeggio; ritamska improvizacija; melodijska improvizacija

nije evidentirano

engleski

Musical Creativity in Primary Education

nije evidentirano

musical creativity; primary education; children; solfeggio lessons; rhythm improvisation; melody improvisation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

367-383.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima "Škola, odgoj i učenje za budućnost"

Jurčević Lozančić, Anka & Opić, Siniša

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

5. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - Simpozij Škola, odgoj i učenje za budućnost

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija